Gå til innhold
  • Bli medlem

Det haster!


JKfotball

Anbefalte innlegg

Hei 

Det er slik at jeg skal på en ukes tur i morra, så jeg har jeg tenkt meg å lage litt mat på turen. Sånn stekt potet osv. Enten på bålet eller i stormkjøkkenet, men jeg lurer på om det går an å lage maten uten olje. Siden jeg ikke har mer plass på ryggsekken da, derfor jeg ikke kan ta den med.

Takk på forhånd :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 

Det er slik at jeg skal på en ukes tur i morra, så jeg har jeg tenkt meg å lage litt mat på turen. Sånn stekt potet osv. Enten på bålet eller i stormkjøkkenet, men jeg lurer på om det går an å lage maten uten olje. Siden jeg ikke har mer plass på ryggsekken da, derfor jeg ikke kan ta den med.

Takk på forhånd :)   

Du skriver ingen ting om hva slags tur du skal på, men hvis du skal på telttur, vil jeg påstå at du har et stort problem, eller utfordring som det heter nå til dags.  Jeg er heller ingen lettvektspakker, og gjett om ikke det har kostet meg tungt.  Men jeg har latt meg inspirere og nå er jeg mer enn på gli.

 

Når du skriver at du skal steke poteter, men ikke har plass til en liten flaske olje, vil jeg raskt si; fjern en potet så får du plass til oljeflaska. 

 

Men, siden du ber om råd er mitt beste sådann:  Tøm sekken, lån mors kjøkkenvekt  og begynner på nytt

For hvis trenden i pakkingen din er å ha med poteter på en ukestur, antar jeg at du generelt også har pakket tungt og må ha litt av en bør.

 

Du kan også legge ut pakklisten din her på forumet så er det nok av folk som vil kaste seg over den, eller du kan søke litt her på forumet.

 

Lykke til med turen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.