Gå til innhold
  • Bli medlem

hvor parkere ved Børtervann i Østmarka?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan parkere ved Børtervannet?

Har tenkt å padle kano der og vil parkere så nærme vannet som mulig. Ser på kartet at det går vei helt til vannet forbi DNT hytta, men det er et hus ved enden av veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går 2 veier inn fra sørsiden, Ekebergveien og Børterveien. Dette er private grusveier, men er ikke stengt med bom før ganske nærme vannet. Børterveien ville jeg definitivt holdt meg unna, om du googler den, så ser du at bonden ikke er helt grei. Har sett det stå noen biler ved bommen ved Ekebergveien, men det er ikke parkeringsplass der, og jeg vet ikke hvordan det blir mottatt å stå der over tid. Sikkert ikke populært. Men om du tar Ekebergveien: litt lenger nede på offentlig vei er det parkeringsplass. Hva med å kjøre opp alt utstyr og lesse av ved bommen, kjøre ned å parkere og sykle opp igjen? Selve gåingen fra bommen ved Ekebergveien er kanskje en snau km, en del oppoverbakke med en gang, men overkommelig og fullstendig glemt når du starter å padle. Det er fin innpadling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.