Gå til innhold
  • Bli medlem

En rundtur på Skrim - Stølefjell


Martin HJ

Anbefalte innlegg

Annonse

Daff: Er endel myr i områdene rundt Ivarsbu, men rusler du rundt de forskjellige vannene så skal du finne plass til telt og kos. Kommer du fra sør og parkerer i Langlidalen, så er det ikke lange biten til flotte plasser som Fagervannet og Store/lille Kongstjern hvor det skal være fine teltplasser.

 

Blackbrrd: Her tror jeg du misforstår. Jeg er ikke oppe på Styggemann, men er oppe på Stølefjell med høyeste punkt Høgstøle :) Jeg har derimot utsikt opp mot Styggemann på bilde nummer 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Martin HJ Kommentaren min var ment som at du hadde noe å se fram til på neste tur, som du nevnte skulle til Styggemann. ;)

 

 

Aaaahhh da skjønner jeg :D Ja det gleder jeg med veldig til! Har lyst til å få med meg solnedgang og soloppgang der oppe ifra, er det noen mulighet å slå opp telt der oppe på toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaahhh da skjønner jeg :D Ja det gleder jeg med veldig til! Har lyst til å få med meg solnedgang og soloppgang der oppe ifra, er det noen mulighet å slå opp telt der oppe på toppen?

Husker ikke om det er mulig (tipper det er mulig ihvertfall relativt i nærheten), men det er jo en hytte på toppen der som jeg mener det skal gå an å få tak i nøkkel til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke går an å sette opp telt helt oppe ved hytta, så er det noen platåer rett på nedsida som det kanskje kan settes opp telt på. Jeg var på Styggemann for første gang i fjor sommer, og mener det var mest fjell rundt hytta. Fin rapport forresten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.