Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er best likt?


Gjest Anonymous

Hvem liker du best?  

29 stemmer

  1. 1. Hvem liker du best?

    • morten
      1
    • Kim
      1
    • eaa
      4
    • Torgeir
      2
    • Tom
      2
    • panda
      2
    • Nils
      1
    • Svein
      1
    • gi
      0
    • Julia
      8
    • Andre partier
      8


Anbefalte innlegg

Annonse

Når Espen har funnet meg verdig på denne lista, ja da må jeg bare spøkefullt og tynt si som Wenche Foss: "Åhh, De smigrer!" :?

For meg blir jo dette som å velge mellom Pepsi og Cola - mange særs sympatiske skribenter her!

Men som listefyll betrakter jeg meg også som inhabil, og må jeg bare avstå fra å stemme - hadde ikke klart å bestemme meg åkke som! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Foreløpig ser det ut til at rubrikken "andre" moser det meste.

Går ut fra at det dreier seg om Pensjonistpartiet, Det Politiske Parti, Pilsens venner, Bergen bygdeliste osvosv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hadde nok blitt bedre oppslutning om du hadde snudd spørsmålet og kjørt reality-stil.

Hvem skal ut ???? :):P

Det måtte bli meg, gjesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil synes jeg du ligner på en isbjørn, Celine. Jeg frykter litt for livet til den stakkars bambusetende pandaen der i sofaen din.... Med mitt hundeutseende tror jeg faktisk jeg må passe meg litt jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.