Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse

Veldig bra! Hvis det er noe som kunne vært jobba mer med så er det kanskje lydsporet. "mastre" lyden litt bedre så volumet mellom klippinger er mer jevnt og fade musikken isteden for å klippe den tvers av hadde hjulpet. Bare for å gi litt konstruktiv kritikk altså. Ellers helt enig med de andre at det var en underholdene film :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at detta var jævli bra natur film!! Er vel igrunn litt enig i detta med lyden, men der finnes det hjelp du kan få. Skulle du snekre sammen en film til og vil ha lyd hjelp så si ifra. I tillegg til å elske skauen elsker jeg lyd og musikk like høyt og har 16 års erfaring med lyd. Alt ifra produksjon, mixing, innspilling m.m.

Gir deg terningkast 6 for denne filmen. Virkelig bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra film.

 

Gleder meg til neste fremvisning.

 

Du ber om tilbakemelding: Hvis jeg skulle sette fingeren på noe, så gjelder det kommentarene dine. Akkurat som Monsen har du et godt folkelig språk, men du har også en del uttrykk som ofte går igjen og som kanskje kunne vært moderert litt. Når du bruker sekvenser der du filmer deg selv mens du prater er det en tendens til at jeg får litt for mye av "super"-bra, "super" ditt osv, og også "ikke sant" "ikke sant". Som eksempel. 

 

For meg som opplever dette gjennom din kameralinse blir opplevelsen av inntrykkene dine litt forurenset av overdreven bruk av superlativer og gjentagende ord. 

 

Jeg har ingen kompetanse på det å lage film, dette kommer kun fra meg som publikum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Alex! Skikkelig fin film du har laget, liker veldig godt den "langsomme" måten å filme på. Det begynner å bli sjelden vare i vår generasjon. Artig at besøkte Hærfangkjerka, vært mye i det området da jeg er fra Fetsund. Er veldig nysjerrig på Hølvannet naturreservat, hadde planer om å padle der for noen uker tilbake men veien inn var bommet så jeg fikk ikke kjørt inn kanoen så da ble det Rømsjøen istedet. Men uansett, kjempe film! Håper vi ser mer fra deg fremover. 

 

PS: Du får bare rope ut hvis du er gira på en tur (hint: hølvannet naturreservat) 

 

Vennlig hilsen Magnus :-)

 

 

Likte forresten "Frustrasjon" delen, litt "behind the scenes/rett fra leveren" hører alltid med haha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super hyggelig å få så mange hyggelige tilbakemeldinger! Tusen takk. Og takk for nyttig tilbakemelding med hva som kan bedres, det er fint å bli bevisstgjort på dette også. 

 

Magnus, ja Hølvannet og områdene rundt er absolutt verdt å ta en titt på, kan melde fra om det blir noen flere turer dit ;) Foresten jeg vet du produserer noen filmer nå og da du også, kommer det noe nytt snart eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suvverent! Takk for at du bruker tia på dette! Skaper glede til mange andre!

Dette har du talent for! Dessuten har du den klassiske dokumentar stemmen!

Lykke til videre! Håper vi får se mer:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter innspillet om den mer langsomme måten å filme på. Å bombardere folk med sanseinntrykk i raskest mulig tempo virker å være en trend for tiden, og jeg synes ofte det blir litt slitsomt å se på disse snuttene. Naturen og villmarkslivet oppleves best i langsomt tempo! Ser virkelig frem til å se flere filmer fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Super hyggelig å få så mange hyggelige tilbakemeldinger! Tusen takk. Og takk for nyttig tilbakemelding med hva som kan bedres, det er fint å bli bevisstgjort på dette også. 

 

Magnus, ja Hølvannet og områdene rundt er absolutt verdt å ta en titt på, kan melde fra om det blir noen flere turer dit ;) Foresten jeg vet du produserer noen filmer nå og da du også, kommer det noe nytt snart eller?

Hei igjen! :-) Jeg har laget en film fra padleturen min på Rømsjøen nå nylig. 

 

 

Ellers er det bare å abonnere på kanalen min, kom akuratt hjem fra 1 ukes vandring i Finnskogen og har masse materiale som blir til en film med tiden

 

Edit: Er ikke meningen å kuppe tråden din her.. Men det ser ut som det blir vanskelig uansett, filmen din har fått masse oppmerksomhet og det er velfortjent :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :-) Jeg har laget en film fra padleturen min på Rømsjøen nå nylig. 

 

 

Ellers er det bare å abonnere på kanalen min, kom akuratt hjem fra 1 ukes vandring i Finnskogen og har masse materiale som blir til en film med tiden

 

Edit: Er ikke meningen å kuppe tråden din her.. Men det ser ut som det blir vanskelig uansett, filmen din har fått masse oppmerksomhet og det er velfortjent :-D

Så ut som Rømsjøen på sitt beste det der. Herlig solnedgang på slutten der. Har du vært inne på tanken å oppsøke og filme ville dyr også? Gleder meg til Finnskogfilm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.