Gå til innhold
  • Bli medlem

SPOT: Hvordan legge til tjenester?


ZizouJR

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Spot 2 i fjor høst. Leit å lese alt det her nå, men jeg skal gi spot'n en sjanse.

Har en utfordring som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Når jeg logger inn på kontoen min står 'spot basic service' og 'sms bundle' under services. Hadde tenkt til å oppgradere slik at  jeg også får 'basic tracking', men når jeg trykker på 'add services' får jeg bare opp en melding som sier at det ikke er flere tjenester tilgjengelig..

 

I følge det som står her:(http://www.findmespot.eu/en/index.php?cid=103), må basic tracking kjøpes separat, så nå forstår jeg ingenting.

Endret av Tor Magnus
Splittet ut diskusjon som egen tråd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Spot'en i seg selv fungerte jo den, bortsett fra at jeg ikke fikk oppdatert firmware, for dette måtte jeg gjøre for å benytte meg av "extreme tracking'en". Men jeg fikk aldri hjelp med dette og det var grunnen til at jeg ville heve kjøpet ved bruk av angrerett. Dessverre hadde jeg også betalt for SOS og extreme tracking pålydende rundt 2.400,-

 

 

Jeg tillater meg å lure på om du har misforstått noe i bestillingen?

For meg så høres det ut som SOS'en du har bestilt egentlig er den " ekstraforsikringen" du kan bestille i tillegg til abo'et.. Jeg så ikke behovet for denne, etter å ha lest vilkårene. Ved kjøp av standard abo for SPOT (uansett hvilket abo) er redning etter bruk av SOS-knappen inkludert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Spot 2 i fjor høst. Leit å lese alt det her nå, men jeg skal gi spot'n en sjanse.

Har en utfordring som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Når jeg logger inn på kontoen min står 'spot basic service' og 'sms bundle' under services. Hadde tenkt til å oppgradere slik at  jeg også får 'basic tracking', men når jeg trykker på 'add services' får jeg bare opp en melding som sier at det ikke er flere tjenester tilgjengelig..

 

I følge det som står her:(http://www.findmespot.eu/en/index.php?cid=103), må basic tracking kjøpes separat, så nå forstår jeg ingenting.

SPOT "min side", >> my spot devices >>trykk "select" under hvilket produkt du ønsker å kjøpe oppgradering til >>trygg "+add sevice">> dukker opp ny side med info om kjøpsmuligheter.

 

Funker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Spot 2 i fjor høst. Leit å lese alt det her nå, men jeg skal gi spot'n en sjanse.

Har en utfordring som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Når jeg logger inn på kontoen min står 'spot basic service' og 'sms bundle' under services. Hadde tenkt til å oppgradere slik at  jeg også får 'basic tracking', men når jeg trykker på 'add services' får jeg bare opp en melding som sier at det ikke er flere tjenester tilgjengelig..

 

I følge det som står her:(http://www.findmespot.eu/en/index.php?cid=103), må basic tracking kjøpes separat, så nå forstår jeg ingenting.

Dette høres litt ut som det jeg hadde problem med, hos meg sto det bare SPOT Basic Service, ikke sms bundle.

Etter at de har fått fikset det på brukerstøtte så står det basic tracking der itilegg.

Har du på screenshoten fjernet datofeltene for renewal date og next billing date? om ikke så kan det se ut til at det er flere ting som kanskje ikke er aktivert helt som det skal.

Her kan du se hvordan det ser ut hos meg: https://dl.dropboxusercontent.com/u/77530709/spot.PNG

Som du ser fåtr jeg samme feilmelding som deg når jeg klikker på Add service, så vidt meg bekjent så er det ikke flere ting jeg kan bestille enn abb + tracking på SPOT gen2, så jeg har tolket det dit hen at jeg ikke kan legge til flere services.

 

Under billing ser du alle "fakturaene" du har betalt, Om du betaler €99 så betaler du bare for basic, min siste faktura fra desember var på €137.99, det er inkl tracking.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.