Gå til innhold
  • Bli medlem

Transport Finnmark


viddal

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen finnmarkinger der ute som kunne tenkt seg å hjelpe 3 søringer ut i bushen i august? 

Planlegger å reise til Lakselv eller Alta den 9 aug og skulle fått bikkjer og bagasje ut i felt. 

Ikke lagt ruta enda, kommer an på hvordan vi får løst logistikken. Men et par timers kjøretur blir det vel uansett. Vi betaler selvsagt! 

 

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke får svar her, kan du kontakte aktuelle kommuner. Det er vel de som gir disp. for kjøring/transport inn i terrnget, til lokale folk. Og noen proffe firmaer, som organiserer jakt- og fiske camper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Tiur3. Tenkte mest på å bli kjørt ut og dumpet av langs offentlig vei et sted.  Det er ikke alltid like enkelt med buss pga bikkjer, utstyr og timing. Bruker tusenvis av kr hver gang vi er der oppe på taxi og leiebil så tenkte det heller var noen her inne som ville tjene seg en slant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst i Lakselv, men bor ikke der nå. Jeg er mest sannsynlig i Lakselv i det tidsrommet, med bil. Hvis ikke kjenner jeg helt sikkert noen som kunne tenke seg å tjene en slant.

 

Så det der ordner seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.