Gå til innhold
  • Bli medlem

Praktisk flerbruksfunksjon


Larsdx

Anbefalte innlegg

Karakter: 4


Nettsted: http://www.oslosportslager.no/produkt/guide-tennie-anmarsjsko-28485.aspx


Positivt: Meget bra grep


Negativt: Tørker sakte


Pris: 1200

Fordelen med å handle alt for mye turutstyr er at det plutselig dukker opp noe i utstyrsboden til et formål du aldri hadde tenkt på. 

Før en tur høsten 2012 kjøpte jeg på impuls et par anmarsjsko på Oslo Sportslager. Jeg hadde lyst til å teste noe annet enn tradisjonelle fjellsko. Brukte de på en tur på Hardangervidda. Erfaringen var at de hadde svært godt grep og var gode og lette.

Ulempen var at de tørket tregere enn vanlige terrengløpesko. De er også, selvsagt, ikke så gode å løpe i. J

Siden har de blitt lite brukt, men da jeg sjekket litt ut hva slags sko jeg burde bruke når jeg sykler sti med flate pedaler, dukket det samme merket opp. De lager også dedikerte sykkelsko, men såvidt jeg skjønner er sålen ganske lik. Den klistrer seg fast til pedalen! 

I tillegg til å fungere bra som lette fjellsko og sykkelsko er de sannsynligvis også bra til det formålet de er tiltenkt, anmarsj, klyving og lett klatring. Nå som klatrekompisen min snart er tilbake i hovedstaden får jeg kanskje etterhvert testet de til dette formålet også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.