Gå til innhold
  • Bli medlem

Stor ryggsekk til "lita" kvinne


Anbefalte innlegg

Hey

Paa leit etter sekk som er noko større enn den eg har per i dag, ein Lowe Alpine expedition 75+20.

Den eg har taklar greit bører opp mot 30 kilo, men kjem diverre avogtil til kort volummessig.

Tenkjer kring 100-110 liter.

Er 167 cm høg, og finn det vanskeleg å finne store sekkar til meg og mi rygglengde.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kan jo hende du kan bruke de korteste rygglengdene i "herresekker" fra merker som lager sekker i forskjellige rygglengder? Hvis du har problemer med rette skulderreimer, kan du høre om man kan bytte til "kvinneskulderreimer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan jo hende du kan bruke de korteste rygglengdene i "herresekker" fra merker som lager sekker i forskjellige rygglengder? Hvis du har problemer med rette skulderreimer, kan du høre om man kan bytte til "kvinneskulderreimer"?

Ja det kan være ei løysing, men var litt keen på å prøve finne stor sekk berekna på mi høgd, då eg tidlegare har erfart at store sekkar på "innerste" og "minste" stille i alle retningar, får nedsett stabilitet og krev uhyre nøysom pakking.

Men Jau, det er absolutt eit alternativ dersom ein ikkje finn stor sekk for mi høgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregory Deva toler godt med vekt. Ho eg bur saman med har Deva og er godt nøgd, men har ikkje utsett han for meir enn 20 kilo. Petit Dru er sikkert konge og du kan i tillegg sjå på Alpinistane frå Bergans.

 

Treng du verkeleg så stor sekk som 100 til 110 liter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips @krokavatnet. Viste ikkje at alpinistane var aktuelle.også for mindre folk :) Devaen blir ikkje stort større enn den eg har, men skalkike på den andre Gregoryen der.

Ja eg treng nok så stor sekk på enkelte turar :)

Og det til tross for at eg er særs edrueleg når eg pakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er heller ikkje den som sparar på knea når eg pakkar sekken. Ofte vert det fleire soveposar, mat for ei veke, klede for to, fiskeutstyr, telt og anna på min rygg, men min Bora 95 er stor nok til det. Dette er berre meint som eit innspel - kor stor sekk ein vil ha er sjølvsagt svært individuelt. Personleg tykkjer eg det er stor stas å ta seg fram i terrenget med stor bør og kjenna at kroppen fungerer! Problemet er vel at utvalet av store sekkar er ganske så avgrensa anten ein ser etter kvinne- eller herresekkar. Når det gjeld Aplinist så vurderte eg ein slik sjølv ein gong, men enda opp med Arc'teryx. Årsakene til det var at Alpinisten har vél breie skuldereimar, noko eg trur er ei ulempe om ein skal bruka sekken på ski. Vidare er eigenvekta på desse modellane ganske høg.

 

Gje oss ein lyd når du har kome fram til noko i utstyrs-småskogen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg ser at eigenvekta er noko høg på desse sekkane.

Som regel brukar eg pulk, eller Lowe Alpinesekken min som er nokså stor. Det eg ser er at når eg skal kombinere overnattingsturar på meir enn eit par døgn, i terreng ueigna for pulk, med til dømes breutstyr ( der eg gjerne vert pakkesel for tau osv), så kjem den litt til kort. Eg greier nok akkurat å få det til, men då er den stappa, med alskens dill på utsida.

Hadde ein tanke om å finne ein der eg fekk det meste nedi sekken, men det er Ikkje sikkert det går @krokavatnet. Skal seie frå om kva det endelige resultat blir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergan Alpinist Lady 100 er et alternativ ja. Men hvis sekken du har i dag er reelt 75+20 liter så får du vel bare 5 liter mer.

Bærer du ofte opp til 30 kilo? Jeg laser ofte tungt selv og valgte Recon Pack 125L. Men det er jo en stor sekk. Høydejustering går ned til 170cm men den kan fort bli litt stor. Ei jeg kjenner kjøpte seg Recon etter å ha testet min på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergan Alpinist Lady 100 er et alternativ ja. Men hvis sekken du har i dag er reelt 75+20 liter så får du vel bare 5 liter mer.

Bærer du ofte opp til 30 kilo? Jeg laser ofte tungt selv og valgte Recon Pack 125L. Men det er jo en stor sekk. Høydejustering går ned til 170cm men den kan fort bli litt stor. Ei jeg kjenner kjøpte seg Recon etter å ha testet min på tur.

Lyt rett og slett berre prove meg fram. Ber rett som det skvett 20-25 kg, og innimellom 25-30. Det er som sagt ikkje vekt gamlesekken min ikkje taklar, men volum.

Ynskjer meg difor ein storre sekk for aa kunne pakke volumet gunstigare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange sekker alt fra 35 l og opp til 110 l. Men, den sekken som oftest får bli med på tur, er en 35 år gammel Norønna Tyin rammesekk på 55l. Oppi den sekken får jeg mat for flere uker

, og litt klær. Sovepose på "ramme-hylla" under selve sekken , teltet og et liggeunderlag, på toppen. Sidelommene rommer både litt fiskeutstyr og kaffekjele/brenner og gassboks. Har tidligere  lastet opp vekt på 35 kg i den, for turer på 2-3 uker. No problem. Bærereimene er ikke like gode lengre, men nå er det sjelden jeg går med mer enn 15-17 kg. 

 

Selve konseptet de laget denne sekken ut fra er genialt. Bergans har en som er bedre å bære, men husker ikke i farten rygglengden på den. Den er på over 100 liter. De har også en Viking på 90 l som er for personer mellom  150-170 . Den er knallgod å bære med store muligheter for fester utenpå sekken.Store sidelommer, noe jeg synes er et must, som letter pakking og tiljengelighet til det som er i sekken.

 

http://nettbutikk.bergans.no/Ryggsekker/Jakt/Viking-90L-Medium-Dk-Green--151728-p0000616582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange sekker alt fra 35 l og opp til 110 l. Men, den sekken som oftest får bli med på tur, er en 35 år gammel Norønna Tyin rammesekk på 55l. Oppi den sekken får jeg mat for flere uker

, og litt klær. Sovepose på "ramme-hylla" under selve sekken , teltet og et liggeunderlag, på toppen. Sidelommene rommer både litt fiskeutstyr og kaffekjele/brenner og gassboks. Har tidligere lastet opp vekt på 35 kg i den, for turer på 2-3 uker. No problem. Bærereimene er ikke like gode lengre, men nå er det sjelden jeg går med mer enn 15-17 kg.

Selve konseptet de laget denne sekken ut fra er genialt. Bergans har en som er bedre å bære, men husker ikke i farten rygglengden på den. Den er på over 100 liter. De har også en Viking på 90 l som er for personer mellom 150-170 . Den er knallgod å bære med store muligheter for fester utenpå sekken.Store sidelommer, noe jeg synes er et must, som letter pakking og tiljengelighet til det som er i sekken.

http://nettbutikk.bergans.no/Ryggsekker/Jakt/Viking-90L-Medium-Dk-Green--151728-p0000616582

Takk for tipset, men denne heller vert som sagt ikkje større enn den eg har frå før :)

Eg har sekkar i ulike storleikar, og kan fint pakke for telttur med ein langt mindre sekk, men på enkelte turar treng eg større sekk enn dei 95 l eg har frå før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bergans alpinist lady. 40 kg, no problem. Undres om ikke bargans viking e samme sekken, men laget for litt mindre menn? kortere rygg? noen som vet?

Har vore og prøvd desse to i dag faktisk. Viking satt som spytta på ryggen, også med vekt, men hoftebeltet blei for breidt bak, og vil slik klemme på nerve og blodåre på toppen av setet. Not good.

Alpinisten satt ikkje rett så spytta på ryggen, men kjenntest betre ut med tanke på å ha fri setemuskulatur på same tid som han sitt godt i hofta. Fikk diverre ikkje tid til å prøve den siste med litt meir vekt i, så må tilbake ein dag og gjere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi e alle ulike, så det e bra å få prövd först. lånte broren min sin sekk, en bergans alpinist, engangitiden, å den satt som stöpt. så kjöpte jeg en helsport extrem, bra sekk, men den passet ikke like bra på min kropp. så det endte opp med kjöp av bergans alpinist escape, og eskape II, som er topplokk, og dagstursekk på 35 liter. Genialt på litt lengre turer :)storfornöyd. Men som sagt, en bra sekk til meg, er nödvendigvis ikke en bra sekk til andre. Lykke til i "sekkejungelen", håper du ender opp med en bra sekk, og god fjelltur :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.