Gå til innhold
  • Bli medlem

Osprey Kyte 36, 46 og 66


Heka

Anbefalte innlegg

Har sett på Osprey Kyte sekkene, tenkte på 36 eller 46 liter og 66 liter. (skal ha en "liten" sekk og en middels stor sekk)

 

Er det noen som har erfaring med disse sekkene, og om de kan passe en dame på 174 cm?

Jeg ser de finnes i stort sett en str, og det er dobbeltstr s/m, noen som vet om den finnes i større str?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke erfaring med akkurat Kyte, men har erfaring med Osprey, og de er positive. Høyden din har ikke så mye å si, det er lengden på overkroppen som teller, så få noen til å måle den, så kan du noen lunde peile deg inn på riktig størrelse her: http://www.moosejaw.com/moosejaw/Moosejaw/images/product/size_guides/osp_Equipment_sc.gif

 

Ser ikke ut som Kyte finnes i større størrelser, så da må du evt over på herremodellen, Kestrel. Ellers kan du jo evt se på Osprey Ariel 65 i stedet for Kyte 66. Ariel er vel hakket bedre om du skal bære litt tyngre, i tillegg til at det er en mer robust sekk. Når du først skal bære 66 liter vil jeg tro at du har tenkt å bære litt vekt. 

 

Vil tro du kommer langt med en på 36 og en på 66 l. 

 

Du kan jo også ta en titt på merket Gregory. Vil si de ligger ca på lik linje med Osprey, og særlig med gode tilpassningsmuligheter. Så må jeg poengtere at det er viktig at du prøver sekkene med vekt i før du bestemmer deg. Dra til en sportsbutikk med peiling og be om hjelp til å finne en sekk som passer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.