Gå til innhold
  • Bli medlem

Brøste-vakkerstøylen


Kenneth Osen

Anbefalte innlegg

Noen som kan si med sikkerhet hvor langt det er fra Brøste til Vakkerstøylen i Tafjord i km og forventet tidsbruk på vinteren?

 

Ser på nettet at det varierer fra 13 km til ca 15 km forskjellige plasser. Vi brukte 4 timer. Synes vi brukte litt i lengste lang tid, med tanke på at vi kun hadde to - tre pauser på hver 5 minutter.

 

Hvor mange km beregner folk i timen på ski med oppakning i sekk/pulk i snitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 dager.  (-;
 
Nei, for å være ærlig, to forsøk i to dager . 
 
Fjellrypa sa det allerede. Alt avhenge av føre etc.
 
 Fra Brøste er det litt over 15 km. 
En gang jeg starter fra Brøste ( med ryggsekk , vanligvis mer eller mindre 10 kg ) og snoen den faller var tung og vat. Snøen var så tung ,  at jeg   begynte å blir langsommere og langsommere , først ennå 1/2 km/h   , men da - i den sanneste betydning av ordet - var jeg stakk fast.  Og jeg måtte snu og kjempe ! tilbake
Etter noen frost i natten det var gode forholdene på den andre dagen . 6 timer ,  men to derav trengte jeg for foto-pauser.  (-:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.