Gå til innhold
  • Bli medlem

National Geographic Live


Anbefalte innlegg

Hej,

 

Jag heter Gillis Björck och jobbar med National Geographic live som är ett event med olika äventyrare som föreläser och visar bilder från deras spektakulära expeditioner(Stockholm, Göteborg, Köpenhamn och Oslo). 

 

Jag vill tipsa om att den 30:e mars kommer Paul Nicklen till Oslo. Paul är en fotojournalist som kommer att prata om sina Antarktis-expeditioner där han bland annat tagit mycket närgående och unika bilder på en av arktiskt värsta rovdjur leopardsäl, kolla gärna in filmen.    

 

 

För mer info och att köpa biljetter går ni in på denna länk. http://www.billettservice.no/artist/national-geographic-live-billetter/933523

 

 

Jag hoppas inte detta bara uppfattas som kommersiell reklam eftersom jag verkligen tror att detta event passar och intresserar er i Fjellforum.no.

 

Vänliga Hälsningar

Gillis Björck 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arktiskt värsta rovdjur leopardsäl.

 

Riktig som Skarven04 påpeker, Leopardsel lever i Antarktis og ikke Arktis, på lik linje som pingviner.

 

Köpa biljetter går ni in på denna länk. http://www.billettservice.no/artist/national-geographic-live-billetter/933523

Jag hoppas inte detta bara uppfattas som kommersiell reklam eftersom jag verkligen tror att detta event passar och intresserar er i Fjellforum.no.

 

 

Dette er ditt første og eneste innlegg på forumet. Magefølelsen min sier at du heller ikke vil bidra med flere innlegg i fremtiden. Dette tror jeg kun handler om promotering, da du åpenbart ønkser et høyere billettsalg, noe som må anses som kommersiell reklame. Det er alltid hyggelig med nye medlemmer og arrester meg gjerne om jeg tar feil. Velkommen til forumet! Håper ikke jeg fremsto som krass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för upplysningen "Skarven04" jag har korrigerat det.

 

Jo jag förstår vad du menar "Abnorm" jag tycker inte du framstår som "krass". Men som jag skrev i mitt inlägg så tror och hoppas jag att ni i detta forum skulle vara intresserade av att komma till detta event. Hade fjellforum.no handlat om till exempel bilar så hade det förmodligen inte varit lika många intresserade och då hade detta inlägg bara varit onödigt (hoppas du förstår vad jag menar).

 

Vänliga hälsningar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi i Fjellforum har diskutert dette internt og mener dette er nyttig informasjon for forumets medlemmer. 

 

De har gitt medlemmer av forumet 20% rabatt på dette arrangementet. Det kan vel kanskje lønne seg å være tidlig ute:

http://www.billettservice.no/event/407681?CL_ORIGIN=ORIGIN3

 

@Gillis Björck vil poste noen smakebiter fra foredragene i denne posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.