Gå til innhold
  • Bli medlem

"DIY" Fjellskisko prosjekt?


ekorn

Anbefalte innlegg

Har tenkt en liten stund på å prøve å lage en BC fjellskisko av noen gamle Scarpa Mont-Blanc bestigningsstøvler jeg har liggende.

Blir isåfall å få en skomaker til å fjerne vibram sålen på støvlene og sette på en BC såle fra en annen sko (om jeg ikke klarer å fa tak i en).

 

Har tenkt at disse skoene ville passe bra som en stiv og stabil BC sko til fjellbruk sammen med BC-Magnum.

 

Tenkte jeg bare skulle høre her først om det er noen som har noen åpenbare opplysninger som gjør at dette ikke vil funke, som jeg har oversett..

 

Blir jo litt for å stille nyskjerrigheten det prosjektet her da, men om det ikke kommer til å gå uansett så gidder jeg ikke ødelegge skoene i forsøket :P

 

Bilde av de aktuelle skoene..

 

aea03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.