Gå til innhold
  • Bli medlem

Lavvo ovn, Forsvarets vedovn?


esstrom

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en vedovn til min lavvo(telt). Vurderer å kjøpe helsport sin, men den er ganske kostbar. Leser diverse tråder der man får kjøpt Forsvarets vedovn ganske billig, men den billigste jeg finner er til 1500kr. Har noen tips til plasser jeg kan få kjøpt en rimelig ovn i Trondheimsområdet? Type forsvarsauksjon eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en av Forsvarets gamle ovner hos Uniformseffekter (http://www.uniformseffekter.no/), 800 spenn. Han solgte løse pipeledd, så jeg kjøpte 2 ekstra for å få den lang nok. Kjøpte et 125mm Spiro ventilasjonsrør og tredde utenpå som varmeskjold, funker som bare det.

 

Hvis ting ikke er på selve nettbutikken, ring telefonnummeret som er oppgitt, hyggelig fyr og han har alt mulig rart liggende. Jeg vil tippe at dette kan sendes greit i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.