Gå til innhold
  • Bli medlem

Skogstad jakke ?


LadyA

Anbefalte innlegg

Jeg har en softshell jakke som synger på siste verset.. Den ble kjøpt i 2008 og den er brukt sommer som vinter, i all slags vær.
Og jeg er veldig fornøyd med jakka, men nå lurer jeg på om jeg skal gå for samme type jakke eller om dere har noe annet å anbefale meg... 
 
Til tur, og daglig bruk.. vi må over noen jorder på vei til bhg og jobb som blåser no j..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lige givet en kammerat en Bergans microlight softshell, han er meget fornøjet, lett, gode puste egenskaber og meget kraftig vand afvisende, selv bruger jeg de noget tungere g1000 fra Fjallraven af og er ligeså fornøjed med dem.

 

Her er en dansk test af Bergans jakken.

 

http://www.grejguide.dk/site/Test-og-anmeldelser/bergans-microlight-softshell.html

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.