Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatresko til de minste!


eborge

Anbefalte innlegg

Eldstegutten på 3 og et halvt later til å være et klatrevidunder, og naturtalent til alvorlige høyder!

Har innvestert i det meste av utstyr spm skal til! Men sliter med å finne klatresko som passer ham!

Blir et todelt spørsmål!

Er det nødvendig med klatresko til barna når de er så små!?

Hvor kan jeg evt få tak i str 25?

Takker for svar:)post-8771-0-62935600-1388252301_thumb.jp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare sett klatresko som begynner på 29. Men Mammut sine er små/stive i størrelsen og kan brukes av en med 26 i skonr. Mad Rock Mad Monkey en veldig myk og enkel klatresko for barn.

 

Ellers er det strengt tatt ikke nødvendig med sko så tidlig. Har sett unger i veggen barbeint, i sokker, i badesko (!) og i joggesko. Ungene mine bruker både klatresko og barbeint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett klatresko som begynner på 29. Men Mammut sine er små/stive i størrelsen og kan brukes av en med 26 i skonr. Mad Rock Mad Monkey en veldig myk og enkel klatresko for barn.

 

Ellers er det strengt tatt ikke nødvendig med sko så tidlig. Har sett unger i veggen barbeint, i sokker, i badesko (!) og i joggesko. Ungene mine bruker både klatresko og barbeint.

Regnet nesten med at det var lite utvalg der!

Så mad monkey på tilbud hos bratt.no, men der også startet de på 29!

Blir vel til å kjøre barbenint en stund til de vokser inn i størrelsene:) ( skulle ikke by på noen problemer da eldstemann hadde løpt barføtt hele året om han fikk lov)

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Gammal traad men....kjenner du nokon som skal ut paa reise til Spania,Frankrike eller Italia, sel dei rimelige bittemsaa klatresko til kids der. Trur dei gaar heilt ned i 20.

Meinar vi kjopte str 22 eller noko slikt til ein liten kid vi hadde med til Frankrike i fjor. Snakk om 150 kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gammal traad men....kjenner du nokon som skal ut paa reise til Spania,Frankrike eller Italia, sel dei rimelige bittemsaa klatresko til kids der. Trur dei gaar heilt ned i 20.

Meinar vi kjopte str 22 eller noko slikt til ein liten kid vi hadde med til Frankrike i fjor. Snakk om 150 kr.

Suverent! Ikke ofte en er nedover på de traktene! Men kjenner  sikkert noen som kjenner noen:)

Takk for hjelp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.