Gå til innhold
  • Bli medlem

Columbia Endura 50


Hammertime

Anbefalte innlegg

Hei! Og god jul godtfolk!

 

Jeg er på utkikk etter en sekk jeg kan bruke til dagsturer og kortere overnattingsturer, samt at jeg ønsker å bruke den til litt backpacking ute i det store utland.

 

 

Jeg så på en sekk på førjulstur til Berlin og syntes den så interessant ut, men bestemte meg for å avvente. Nå viser det seg imidlertid at denne sekken ikke er så lett å finne i norske butikker, så om jeg skal ha den må jeg handle på nett uten at jeg får sett og prøvd noe ytterligere.

 

http://www.columbia.com/Endura%E2%84%A2-50/UU9351,default,pd.html

 

Er det noen som har erfaring med denne sekken, eller har gode forslag til andre sekker som kunne passe mine bruksområder?

Om noen ønsker å legge inn tips ang. størrelse på sekk, spesielle løsninger som er smart å ha på sekken, eller andre ting, så tas dette imot med stor takk. Gjerne om noen har erfaring med backpacking som de vil dele så er jeg også meget takknemlig, det være seg alt ifra steder til pakningsplan!

 

Jeg har fra før Norrøna Recon Pack125L til lange turer med tung bør, som jeg kan bruke hvis jeg trenger større sekk..

 

Ha en fortreffelig romjul og et riktig godt nytt år fyllt av utenetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.