Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan fås top-emblemer (Fjellpins)


jbl

Anbefalte innlegg

Jeg har de to sidste somre været i Jotunheimen med mine børn, og vi har bl.a. været på Store Bjørn og Glittertind.

Nu vil børnene gerne have et emblem for de toppe, de har besteget. Jeg har set sådanne emblemer på de betjente hytter, men det er lidt langt at rejse, og det er ikke alle hytter, der har alle emblemer. Jeg mener også, emblemerne kan fås på internettet, men jeg kan ikke finde hjemmesiden. Søgning på Google med emblem, nål, mærke, stift eller badge kombineret med 2000 meter toppe giver ikke noget resultat.

Er der nogen, der kender hjemmesiden, eller kan nogen give mig et godt søgeord. Formentlig kender jeg bare ikke den norske betegnelse for sådanne emblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.