Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke ønsker har dere til jul?


FjellDude

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Pikachu

Ønsker meg Stein P Åsheim si nye bok: Finnmarksvidda - En skietnografisk ferd gjennom sameland.

Ønsker meg også et par Varg Rastegaisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp bestilt 2 stykker varm vintersovepose fra Bergans som var på tilbud. :-P De skal være på vei hjem i posten. Så det var en slag julegave på forskudd. Nå har jeg bare et ønske om å bruke dem på noen turer. Planen er kommende helg om vi har mottatt dem da.

Ellers er jeg egentlig lite opptatt av julegaver. Jeg har det meste fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne står på min liste i år.

Forside.jpg

 

Hvis jeg skal ønske meg friluftsutstyr så må jeg helst levere ønskeliste med bilde, beskrivelse og butikk.

Ellers har jeg erfart at det lett blir feil.

 

Etter det jeg klarte finne ut i September måned er denne flotte boken dessverre utsolgt fra både forlag og forhandlere. Jeg fikk i følge forfatter kjøpe det siste eksemplar som var i salg (Som han kjente til)

Boken: Murar og hellarar i heiane : drifteheiane i Rogaland og på Agder, fra samme forfatter er imidlertid et glimrende alternativ om jeg skal tørre å anbefale.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine friluftslivsrelaterte: 
Neoair xtherm størrelse large (Litt mer komfort på vinterturene enn med xlite kombinert med bamse)
Smørebenk til ski (har flyttet og plass til ski)
Nye fjellskistaver (lei av teleskopstavene fra Åsnes)

@Manepe sin bok "Oslos nære villmark"

Det er mulig jeg kjøper et fuji x100 til meg selv om jeg finner det  til en riktig pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsjettønske:  Tid, ... mer fritid.

Euforisk ønske: En ny firbeint turvenn står veldig, veldig høyt på ønskelista, men som all fornuft sier at bør vente på grunn av nåværende bosted, jobb, håpløs bolig og lite hundevennlig livssituasjon .... :cry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budget, Friluftsorientert: noen skikkelig kalde dager og netter i nærområdet for øvning og bruk av mitt kaldt-klima utstyr.

Euforisk: En diger lottogevinst slik at jeg a) blir en økonomiskt fri man; B) får frihet å velge hvordan jeg bruke min tid.

Frihet er den beste ting

Der søkes kan all verlden kring

(Av) den som frihet vel kan bære

Av: Husker ikke, men strofe ur en Svensk dikt fra mange hundre år sen

Ellers: Så utfordrende arbeidsoppgaver at jeg rekker å gå langt in i marke på mine fjellski i tanker, at jeg når jeg oppdager hvor jeg er nesten blir litt sjelven over hvor langt bort jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.