Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport dunjakke - Summit eller Finse?


ThereseSA

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er så heldig og skal få ny dunjakke av samboeren, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken! Ser på helsport sine outletsider at man jo kan gjøre et kupp der, på "gamle" modeller. Jeg tror jeg har endt opp med å måtte velge mellom "Finse" og "Summit". 

Jeg ønsker ei jakke som går over baken, og er varm, samtidig som den ikke er for stor i nedpakket tilstand.. Ytterstoffet må gjerne tåle litt. Jeg tenker "Finse" fordi den er lengre enn "Summit", og jeg liker fargene på den(Rød og sort).. Samtidig har Summit mer fillpower, og er egentlig en dyrere jakke(men når rabatten er nedregnet blir den bare en hundrelapp eller to dyrere, ergo mer for pengene?). Men i beskrivelsen til "Summit" står det at det er en kortere modell for å miske pakkvolumet.. Går den fortsatt over baken? 

 

Har dere evt. andre forslag til jakker? Expedition-jakka tror jeg blir for varm for mitt bruk. Det er snakk om noen overnattingsturer i vinter, så den bør være varm, men samtidig slik at det går an å bevege seg i den også...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.