Gå til innhold
  • Bli medlem

Åndalsnes- Oslo: Aust eller vest for Gubrandsdalen?


nasabår

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit: Kva side av Gubrandsdalen er det mest fordelaktig å halde seg på på ein slik tur? Og (veldig grovt) kva rute ville de ha valt?

 

De kan forutsette at turen skal gå vinterstid (desember), og at eg skal vere sjølvforsynt for opp til ei veke i gangen. Kjem også til å ha DNT-nøkkel med meg, men skal primært sove i telt. 

 

Takkar og bukkar for innspel!

 

:smile:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Østsiden av dalen i hvert fall opp til Dovre/Dombås vil nok bety litt mer stabilt vær, mindre snø og færre høydemeter. På vestsiden er det flere dype daler du må passere. I desember så kan det bli et problem med snømengdene enkelte steder hvis du skal basere deg på ski. Rondane f.eks. er kjent for å være relativt snøfattig og avblåst. Mellom Dovre og Åndalsnes er det antagelig en del mer snø men også mer ustabilt vær. På østsiden av Gudbrandsdalen er det også korte dagsmarsjer mellom selvbetjente og betjente turisthytter. Det er også bra med turisthytter på vestsiden men som sagt så er terrenget mer krevende der. Det høres ut som en spennende tur. Alt for mange dropper slike turer på den tida mtp. de få timene med dagslys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Trango! 

 

Turen til Dombås er for så vidt spikra, her tenkjer vi å komme oss opp Trollstigen, gå inn Langfjelldalen og gå i retning Brøstdalen. Herifrå vurderar vi å gå mot Vågåmo på austsida av Gubrandsdalen, altså gjennom Reinheimen. Ved Vågåmo tenkjer vi å krysse Otta, og deretter fortsette sørover i Huldreheimen (inn Murudalen). Dette er altså vårt foreløpige vestllege alternativ. Fordelane med å gå på vestsida (vertfall frå Vågåmo og sørover), slik eg ser det, er at det er kortare i luftlinje og muliggens mindre avblåst/dårleg vær (?). På austsida går ein jo ganske høgt, og må ein del aust før ein finn høveleg turlende (slik eg ser det på kart, har ikkje gått der). På ei eventuell vestleg rute ser terrenget ok ut, om enn litt kupert, heile vegen til Dokka. Herifrå kan ein jo komme seg til Gjøvik, og, avhengig av snøforhold, går det løyper herifrå til nordmarka. Det skal ikkje

leggast skjul på at vi har lyst til å komme oss raskast mogleg til Oslo, for å komme heim til jul... ;) 

 

Fleire innspel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.