Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer


fedjefjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Yepp.. jeg har dette, men i grønn utgave. Jeg synes dette er et kjempetelt og er det jeg bruker mest. Gode vindegenskaper, solide stormmatter, glidelåser og mange gode detaljer. Har også et Exped Auriga som er noe raskere å sette opp, men dette faller noe igjennom i bokomfort i forhold til Fjellheimen. Men dette handler kanskje om kuppel eller tunnel og hva man foretrekker av disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS! Årsaken til at Fjellheimen X-trem 2 camp her selges til redusert pris er at vi har et lite antall telt som er brukt i forbindelse med salgsmesser, fotografering og video. 

 

 

Kan være greit å få med seg :)

Også er det greit å være obs på at man får DAC-stenger dersom det kommer fram at man skal få det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det nærmer seg nå.. :smile: Får håpe teltet holder mål på den blå siden av gradestokken.. ;-)

 

Tror ikke du skal bekymre deg for det. Fjellheimen X-trem er laget for å brukes i svært tøffe forhold om vinteren. Men det er lurt å trene på å slå det opp før du skal sette det opp i stiv kuling på Hardangervidda ;)

 

Ligger forøvrig et Fjellheimen X-trem 3 camp og venter på meg på posten nå  :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.