Gå til innhold
  • Bli medlem

skalbukser


PeakenSwe

Anbefalte innlegg

Hej

 

Jag söker en prisvärd skalbyxa till mig och brorsonen och har tittat på norska märken. Har tittat en del på Bergans Oppdal men har ingen möjlighet att prova/titta på dessa hemma i mina trakter.Vad anser ni om dessa eller har ni andra förslag i samma prisklasser.

 

Gärna blixtlås i benslut samt ventilation/blixtlås högre upp samt hängslen och hög bakkant/ryggslut

Prisklassen utesluter nästan Gore-Tex men bör vara 2,5-3-lagers likvärdigt membran

 

Användningsområdena blir: Uteliv typ snöskor/långrenn samt vinter campingliv ej utförskörning.

 

Tacksam för svar

 

/T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej

 

Jag söker en prisvärd skalbyxa till mig och brorsonen och har tittat på norska märken. Har tittat en del på Bergans Oppdal men har ingen möjlighet att prova/titta på dessa hemma i mina trakter.Vad anser ni om dessa eller har ni andra förslag i samma prisklasser.

 

Gärna blixtlås i benslut samt ventilation/blixtlås högre upp samt hängslen och hög bakkant/ryggslut

Prisklassen utesluter nästan Gore-Tex men bör vara 2,5-3-lagers likvärdigt membran

 

Användningsområdena blir: Uteliv typ snöskor/långrenn samt vinter campingliv ej utförskörning.

 

Tacksam för svar

 

/T

Norrøna har en del bukser som har de detaljene du ønsker.

Jeg bruker selv Norrøna Dovre, men prisen er langt høyere enn for Bergans Oppdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor kjøpe norske produkter når svenske produkter helt klart er mye bedre? :cool:

 

Selv har jeg lite erfaringer med klær fra Bergans, men Norrøna Trollveggen tror jeg kan være ett greit valg, selv om den er konstruert for "klatring".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.