Gå til innhold
  • Bli medlem

Diskusjon ang. røverkjøp og gode tilbud


zimwalker

Anbefalte innlegg

Får prøve å gjøre det godt igjen med et godt tips (beklager tråden over).

 

Kredittkort fra IKANO visa gir deg fast 30% avslag på alt innen kategorien Sport og Outdoor på cdon.com. Også tilbudsvarer. Har endt opp med noen helt latterlig gode kjøp her. Kortet er gratis å skaffe seg. Rabatten gjelder enten du skal ha ny Polar-klokke, jakke/bukse, kjelesett eller telt.

Kan også nevne at kortet gir deg enda  bedre priser på komplettfritid.no. Prisene ser man først når man har logget inn via en link fra IKANO visa. Sist jeg sjekket var til og med Hilleberg teltene bra nedsatt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, torbjornhb said:

Får prøve å gjøre det godt igjen med et godt tips (beklager tråden over).

 

Kredittkort fra IKANO visa gir deg fast 30% avslag på alt innen kategorien Sport og Outdoor på cdon.com. Også tilbudsvarer. Har endt opp med noen helt latterlig gode kjøp her. Kortet er gratis å skaffe seg. Rabatten gjelder enten du skal ha ny Polar-klokke, jakke/bukse, kjelesett eller telt.

Kan også nevne at kortet gir deg enda  bedre priser på komplettfritid.no. Prisene ser man først når man har logget inn via en link fra IKANO visa. Sist jeg sjekket var til og med Hilleberg teltene bra nedsatt :)

Dette er jo nesten for godt til å være sant? Jeg ser på siden deres at de opererer med alt fra 1% til 10% på forskjellige måneder osv. Men ikke noe som antyder de rabattene som du prater om over her? Selv skyr jeg kredittkort som pesten, men om disse rabattene er tilfelle, er jo det nesten slik at en må vurdere å gå til anskaffelse av et 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tshansen skrev:

Dette er jo nesten for godt til å være sant? Jeg ser på siden deres at de opererer med alt fra 1% til 10% på forskjellige måneder osv. Men ikke noe som antyder de rabattene som du prater om over her? Selv skyr jeg kredittkort som pesten, men om disse rabattene er tilfelle, er jo det nesten slik at en må vurdere å gå til anskaffelse av et 

Det er faktisk riktig altså :).

De har en egen fordelspotal som du kun får tilgang til når du har kortet. Om det at man får rabatt på allerede nedsatte varer er en feil eller om cdon er klar over det, er jeg usikker på, men det fungerer i hvert fall. Mulig de ender det dersom de blir klar over det og mange benytter seg av muligheten, men jeg fikk så dårlig samvittighet av feilpostingen over at jeg måtte dele dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
11 timer siden, Phoney skrev:

Denne annonsen dukket opp i newsfeeden min for Fjellsport på FB 

image.png.9fc38edf75e93ad24f22fe66756f3fc3.png

 

Noen får slette om dette ikke er passende...

Takk.... Har siklet litt på et Hilleberg Soulo til vintersolobruk i nære fjell uten ekstreme mengder snø. Ble visst et slikt. Uffda. Men det er god pris å få det teltet til ca 5800 nytt... Har jo 100 dager til å angre på og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 21.25, CarlHenrik skrev:

Kan anbefale alle å titte litt på Norrønas hjemmesider. Kjøpte nylig utgåtte Narvik-serien til en slikk og ingenting. Står under outlet.

Har aldri klart å finne den outlet greia på siden deres jeg. Forøvrig så synes jeg det er en elendig hjemmeside. 

 

Fant outleten :D  hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4284.thumb.JPG.ec5a133aad40a42097a4520a050bb7f7.JPG

Rusta har en pakkepris på dette lille settet. Ofte vanskelig å finne slike små sett for reise/turbruk. Godkjent også for håndbagasjen på fly. Kjøpte 2 sett. Usikker på om det bør i røverkjøpstråden så jeg legger det her, bør det flyttes, kan vel Admin gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutes ago, Hifly said:

KomplettFritid har Hilleberg Rogen på tilbud nå til 6626 mot veiledende 8495. Flott 2-mannstelt for 3 sesonger :-)

https://komplettfritid.no/product/hilleberg-rogen-red

http://no.hilleberg.com/SV/tält/yellow-label-tält/rogen/

Det ser ut på bildet som det er den gamle utgaven de selger ut, i så fall er ikke den veiledendeprisen helt riktig. Fjellsport selger den gamle for 7795 som vel er ganske det de lå på. Er den nye som har gått opp i pris. (Det er sikkert verdt de ekstra kronene, for såvidt.)

Strengt tatt vil det vel lønne seg å kjøpe hos Fjellsport med Fjellforumrabatt, heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

La inn en bestilling på Fjellsport nå på kr 2001 og brukte koden FS600 og fikk kr 552,01 i rabatt. I følge reklamemailen jeg fikk fra de skal koden gi kr 600 i rabatt på bestillinger over kr 1999. Noen andre som har sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, atari skrev:

La inn en bestilling på Fjellsport nå på kr 2001 og brukte koden FS600 og fikk kr 552,01 i rabatt. I følge reklamemailen jeg fikk fra de skal koden gi kr 600 i rabatt på bestillinger over kr 1999. Noen andre som har sjekket?

Er du sikker på at vilkårene for koden er gyldig for alle produktene i kurven?

Jeg har ikke fått en slik rabattkode pr epost selv forøvrig..

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, atari skrev:

La inn en bestilling på Fjellsport nå på kr 2001 og brukte koden FS600 og fikk kr 552,01 i rabatt. I følge reklamemailen jeg fikk fra de skal koden gi kr 600 i rabatt på bestillinger over kr 1999. Noen andre som har sjekket?

Takk takk, denne hadde jeg glemt! Fikk meg nettopp en Lundhags Makke bukse til 1300,- 
Blir spennende å prøve denne i forhold til Fjällreven Keb buksen som jeg er så fornøyd med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kjell Iver skrev:

Er du sikker på at vilkårene for koden er gyldig for alle produktene i kurven?

Jeg har ikke fått en slik rabattkode pr epost selv forøvrig..

Det står "Gjelder ikke allerede nedsatte varer og elektronikk" i mailen med kode. Jeg bestilte ikke elektronikk og varene var ikke nedsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, atari skrev:

Det står "Gjelder ikke allerede nedsatte varer og elektronikk" i mailen med kode. Jeg bestilte ikke elektronikk og varene var ikke nedsatt.

Jeg lurer på om de trekker fra prosentrabatter på summen for moms legges til, ikke etter at tatalbeløpet med mva er lagt til. Så rabattene er ikke like gode som du tror alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mareng skrev:

Jeg lurer på om de trekker fra prosentrabatter på summen for moms legges til, ikke etter at tatalbeløpet med mva er lagt til. Så rabattene er ikke like gode som du tror alltid.

Tror ikke det, men enig i at det kan se forvirrende ut. Enkleste måte å sjekke på er summere varene du har lagt i kurven (med moms) og gange summen med f.eks 0,8 dersom du har brukt rabattkode for 20% rabatt. Da skal du ende opp med det samme beløpet som sluttsum i kassen (total inkl. mva).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Merkelig. Jeg har testet flere ganger i dag og det er trukket fra 600,- hver gang. 

Jeg har testet flere ganger jeg også og får 600 når jeg tar klær, sko osv men når jeg f.eks legger til en del Real Turmat blir det feil. Fyll handlevognen med kr 2000 i  turmat så ser dere. Kan hende de har feilberegnet noe på mat siden momsen er lavere. 

Endret av atari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, atari skrev:

Jeg har testet flere ganger jeg også og får 600 når jeg tar klær, sko osv men når jeg f.eks legger til en del Real Turmat blir det feil. Fyll handlevognen med kr 2000 i  turmat så ser dere. Kan hente de har feilberegnet noe på mat siden momsen er lavere. 

Jeg tror deg. Om alle som leser dette fyller handlekurvene med Real blir de nok fort fri! Men høres plausibelt ut det med momsen - det er jo bare 15% moms på mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kjell Iver skrev:

Jeg tror deg. Om alle som leser dette fyller handlekurvene med Real blir de nok fort fri! Men høres plausibelt ut det med momsen - det er jo bare 15% moms på mat..

Fikk svar fra Fjellsport nå:

Sitat

Feilen skyldes at momssatsen på mat er annerledes enn på "vanlige" varer, så systemet vårt har gjort en regnefeil.
Jeg gjør en refundering på de resterende kronene slik at du får kr. 600,- i rabatt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, klatreminus skrev:

Summit To Eat varianter til 39 kr på xxl.no hvis man abonnerer på nyhetsbrevet...

Fantastisk! Kjøpte 20 av hver. Har smakt noen av de tidligere. De er faktisk ganske gode, men trenger litt salt/pepper/krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anders_G said:

Fantastisk! Kjøpte 20 av hver. Har smakt noen av de tidligere. De er faktisk ganske gode, men trenger litt salt/pepper/krydder.

Da satser jeg på det - 12 stk på vei :P Egentlig ikke så veldig glad i slik forfryst mat.
Vet ikke om BankID verifiseringen er et tegn; FROSSEN GLEDE

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 09/10/2017 den 11.20, Freebird skrev:

Devold Hiking Man på tilbud hos Coop Obs. Få igjen av alle varene så her gjelder det å være rask. :)

https://coop.no/search-result/#0///Hiking man

Edit: Ser at lenken ikke fungerer ettersom at Coop bruker mellomrom i adressen. Søk etter Hiking man. :)

Har denne, med hals! Fantastisk trøye som jeg virkelig kan anbefale. Til denne prisen er det fare for at jeg blir å handle meg to stykk til :-) Takk for tips

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.