Gå til innhold
  • Bli medlem

Diskusjon ang. røverkjøp og gode tilbud


zimwalker

Anbefalte innlegg

14 minutes ago, turtroll said:

Hei :) jeg er ny her inne og fikk nyss om at det finnes en rabattkode vi kan bruke på Fjellsport.no (15% kanskje..?). Er det noen som vet hvor jeg får tilgang til den koden..? Takk!

Du finner den ved å klikke på overskriften i posten under. (Av en eller annen teit grunn får jeg ikke limt inn bare linken til posten uten at hele posten vises).
Rabatten er 20% på det meste hos Fjellsport, unntatt varer som allerede er på tilbud.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, turtroll skrev:

Hei :) jeg er ny her inne og fikk nyss om at det finnes en rabattkode vi kan bruke på Fjellsport.no (15% kanskje..?). Er det noen som vet hvor jeg får tilgang til den koden..? Takk!

Hei og velkommen hit - fjellsport gir 20% - sjekk 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bjørn J skrev:

Du finner den ved å klikke på overskriften i posten under. (Av en eller annen teit grunn får jeg ikke limt inn bare linken til posten uten at hele posten vises).
Rabatten er 20% på det meste hos Fjellsport, unntatt varer som allerede er på tilbud.

 

Tusen takk, den linken fungerte som bare det. Ble nytt Exped liggeunderlag - anledning fottur i Lofoten neste uke, blir herlig! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Landsem

Kan være verdt å nevne. G-sport har noe de kaller prismatch. D.v.s. at du kan få en vare til prisen hos en konkurrent om den er lavere. MEN, det gjelder kun butikker som har utsalg over disk. Det betyr i praksis, slik markedet er i dag,  at de kun selger deg varen billigere om du finner den lavere priset hos XXL (da de andre aktørene ikke makter å følge). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Landsem said:

Kan være verdt å nevne. G-sport har noe de kaller prismatch. D.v.s. at du kan få en vare til prisen hos en konkurrent om den er lavere. MEN, det gjelder kun butikker som har utsalg over disk. Det betyr i praksis, slik markedet er i dag,  at de kun selger deg varen billigere om du finner den lavere priset hos XXL (da de andre aktørene ikke makter å følge). 

Men XXL gir deg nettprisen dems om du viser dem at varen er billigere der enn i butikken og da gjelder jo ikke G-sport garantien, ergo blir det billigere hos XXL.
(Du må vel ta bilde av prislapp hos XXL og vise bildet hos G-sport/Max for å få lavere pris?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Landsem
1 time siden, 7homas skrev:

Men XXL gir deg nettprisen dems om du viser dem at varen er billigere der enn i butikken og da gjelder jo ikke G-sport garantien, ergo blir det billigere hos XXL.
(Du må vel ta bilde av prislapp hos XXL og vise bildet hos G-sport/Max for å få lavere pris?)

Ja, det er sikkert slik hos XXL. Poenget mitt er at for G-sport/MAX del gjelder dette bare butikker med disk og kasse. Ergo blir det i realiteten bare en konkurranse mellom de to gigantene ( Intersport er også blitt sliukt av Gresvig ), som gjerne også fører ulike sortement i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så har Gsport/Gmax følgende i vilkårene:
"PRISMATCH gjelder mot lokale, konkurrerende butikker i de byene du finner en G-SPORT butikk eller et G-MAX-varehus"

Hvilket innebærer at de ikke trenger å matche prisene hos seg selv andre steder i landet, men jeg har opplevd at det er avhengig ekspeditøren hvorvidt de faktisk håndhever den regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Landsem said:

Ja, det er sikkert slik hos XXL. Poenget mitt er at for G-sport/MAX del gjelder dette bare butikker med disk og kasse. Ergo blir det i realiteten bare en konkurranse mellom de to gigantene ( Intersport er også blitt sliukt av Gresvig ), som gjerne også fører ulike sortement i tillegg. 

Mulig vi misforstår hverandre nå. Det jeg mente er at om en 100-kroners vare på XXL koster 90,- på XXL.no er det det du betaler hos XXL. Om Gresvig kun matcher over disk vil de kun matche 100 kroner og da er varen billigst hos XXL.

Desverre opplever jeg uansett den lokale G-Max butikken som lite inviterende, dårlig utvalg, dyrt og lite kompetente og lite serviceinstilte ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blaser skrev:

Det er sommerkupp hos Felleskjøpet.

Kjøpte en Stetind poncho til 249,- (40% rabatt)

Denne veier 355 gram og har tarpfester, varmebelegg og lomme på brystet (som man pakker poncohen inn i )

ANBEFALES !

link:

https://www.felleskjopet.no/butikk/jakt-og-friluft/fritidsklaer/poncho-onesize-groenn-50251693/

Tror du det er plass til ryggsekk (85 liter) under ponchoen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, k92 skrev:

Tror du det er plass til ryggsekk (85 liter) under ponchoen? 

Jeg prøvde med min Lundhags V8 75 liter sekk (som var fylt opp). Topplokket på sekken ligger ca. 5 cm under mitt høyeste punkt.

Det er ingen problem å få ponchoen over sekken. Da slutter ponchoen like under sekken på baksiden ( = rumpa).

Jeg er litt usikker på hvordan dette vil fungere i medvind....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sovjetunionen skrev:

@torese hvor fant du tilbudet på jetboil zip på xxl, den står til 749 på nettbutikken :cry:

Den kostet 329 en god stund for en tid tilbke, også på Gmax. Men det kan se ut som om prisen er tilbake til det normale nå dessverre:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Omnilite skrev:

Den kostet 329 en god stund for en tid tilbke, også på Gmax. Men det kan se ut som om prisen er tilbake til det normale nå dessverre:?

Kuriosa - men den ble satt opp 420,- i dag - det er utrolig mye. Prisutviklingen på denne brenneren er vel ganske spesiell - noen selger den for 1299,- mens andre har solgt den for 329...

http://www.prisjakt.no/product.php?pu=865244

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutes ago, Kjell Iver said:

Kuriosa - men den ble satt opp 420,- i dag - det er utrolig mye. Prisutviklingen på denne brenneren er vel ganske spesiell - noen selger den for 1299,- mens andre har solgt den for 329...

http://www.prisjakt.no/product.php?pu=865244

 

Det ble rett og slett korrigert i dag, så synd. Skulle gjerne hatt den brenneren, men tror ikke jeg vil gi 700 for den :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sovjetunionen said:

Det ble rett og slett korrigert i dag, så synd. Skulle gjerne hatt den brenneren, men tror ikke jeg vil gi 700 for den :D 

Det er jo en ting å gi 700 for den, men å gi 700 for den når man vet at den nettopp kostet 329? Aldri i verden her heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant denne på nettet på mandag til 329.- og dro til XXL på Ski der de skulle ha få igjen i følge nettsiden. Der var den priset til 749.- og de hadde ingen på lager men det var i bestilling og skulle komme om et par dager.Da sa jeg at den var priset til 329.- og han gikk inn og sjekket og sa at det skulle nok gå bra. Så jeg får se i morgen eller torsdag hva jeg får den for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, k92 skrev:

Er kanskje ikke så godt egnet til bruk om sommeren? Ser bare for meg at det kan være vanskelig å regulere temperaturen, daden ikke har en glidelås som går langs siden?

Det er jo mulighet for å åpne i bunnen, skulle tror det var nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, lønning skrev:

Det er jo mulighet for å åpne i bunnen, skulle tror det var nok?

Jeg synes fortsatt det høres potensielt glohett ut. Spesielt når T-comf er +6 grader.

Edit: Merkelig at T-max ikke er oppgitt? Klarer ikke å finne den på nettsiden deres, eller vha Google.

Endret av k92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt denne posen og brukt den ganske mye. Det er en meget lett og kompakt pose og ved og åpne i bunnen får du en fin regulering. Når er jeg ganske litten og til tider frysen så den passer meg meget fint om sommeren. Har ogå brukt den sen vår og tidlig høst i ned mot null grader med et godt underlag uten å være kald.

Dette er jo en meget fin pris på en dunpose med kanon kvalitet.

Hvorvidt du er varm eller kald i denne avhenger jo av hvor vamr/kaldblodig du er som person og hvor "svær" du er. Det er en mummi pose i lettvektsegmentet og er således kanskje noe trang for de største menn/kvinner.

Syntes det er genialt at du kan åpne i bunnen, da kan den brukes som et ekstra varmt plagg i leir på kveld og morgen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.