Gå til innhold
  • Bli medlem

Diskusjon ang. røverkjøp og gode tilbud


zimwalker

Anbefalte innlegg

Ikke bare raske, men de har generelt god service, svarer raskt på epost, og er tilgjengelige på telefon. Jeg har forsåvidt samme gode erfaring med Outnorth. Disse tingene er like viktige for meg som prisen.

Jeg forsøker også å handle hos de få lokaleide (sports)butikkene som er igjen i byen i stedet for å gå til XXL, Gmax og andre som har som uttalt mål å få lagt ned de lokale butikkene. Om varen koster noen kroner mer synes jeg det er verdt det likevel - da vet jeg i hvert fall hvor pengene havner.

Jeg er enig i at Fjellsport sender raskt og gir god service men syns ikke de svarer raskt på e-mail. F.eks så sendte dem en e-mail i går formiddag og den har jeg ikke fått svar på enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg må bare si - for min egen del har jeg vanskelig for å "fronte" -  at vi på Fjellforum mener at nettbutikkene skal selge med tap til oss.

 

Nå syns jeg du slår inn åpne dører her. Er det noen som "fronter" at noen skal selge noe med tap her? Og hvem er det som sier at de selger med tap? Gevinsten av "mersalg" - og tilbakevennende kunder skal man som tidligere påpekt ikke se bort fra. Men jeg syns nå diskusjonen så langt virker noe søkt når man begynner å trekke inn god service og rask respons osv. Slike ting har selvsagt noe å si for hvor folk flest velger å handle, helt klart, men det er jo ikke servicen på Fjellsport som er satt under debatt, men at de velger å kutte ut en rabattordning som åpenbart tiltrekker seg kunder og vel må antas å øke varelagerets omsetningshastighet. Med en fast rabatt i lomma, som gjør at ellers "middels gode tilbud" frister, - har Fjellsport vært første stopp når jeg det er noe jeg (tror jeg) trenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg du slår inn åpne dører her. Er det noen som "fronter" at noen skal selge noe med tap her?

 

Har jeg tolket deg og flere innlegg helt feil når jeg trodde at dere mente at dette tilbudet (som jo var alt for godt til å være sant) burde fortsatt ut året? Når Fjellsport sier til meg på telefonen at de på svært mange ordrer til brukere hos oss har solgt med direkte tap - hva skal jeg svare på det? Skal jeg forlange at de skal fortsette å subsidiere brukere her fra Fjellforum? For meg blir det fullstendig feil - og de vel ga et veldig godt plaster på såret. De har ikke brutt noen avtale med oss og den avtalen vi hadde var svært uvanlig og helt urimelig for dem. De ble som jeg har nevnt før - oppmerksomme på det når jeg sendte ut den eposten - greit nok. De som benyttet seg av det fikk mange gode kjøp  og det var over svært lang tid - hele 4 måneder.

 

Jeg har en liten bug så jeg får ikke fjernet annonsene fra fremsiden for sponsorene - men det skal jeg fnne ut av i morgen :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Fjellsport sier til meg på telefonen at de på svært mange ordrer til brukere hos oss har solgt med direkte tap - hva skal jeg svare på det? Skal jeg forlange at de skal fortsette å subsidiere brukere her fra Fjellforum? For meg blir det fullstendig feil - og de vel ga et veldig godt plaster på såret. De har ikke brutt noen avtale med oss og den avtalen vi hadde var svært uvanlig og helt urimelig for dem. De ble som jeg har nevnt før - oppmerksomme på det når jeg sendte ut den eposten - greit nok. De som benyttet seg av det fikk mange gode kjøp  og det var over svært lang tid - hele 4 måneder.

 

Litt saftig retorikk her nå, som når et rettferdighetsargument trekkes inn, som at vi "subsidieres av andre kunder" ...noe som altså "blir fullstendig feil". Siden når ble markedet rettferdig og hvorfor er dette relevant her? Skal en slik logikk forfølges må en vel avvise alle eksklusive tilbud som måtte tilbys oss som forumbrukere her, så lenge ikke alle andre får de samme tilbudene. Syns ellers jeg hører her det man dessverre ofte og oftere hører fra næringslivet der man omtaler "tapt fortjeneste" som tap. Altså, fordi man ikke oppnår det man hadde forventet, håpet på, budsjettert med, så omtales det som om man har tapt penger. Ok, da tapte jeg 50.000 under de siste lønnsforhandlingene. Rent tap, for jeg fikk ikke det jeg håpet på. At jeg likevel har til smør på skiva og bensin på tanken får være underordnet.   Sukk...  er kanskje  bare bare meg nå som har kilt fast glidelåsen  og ikke kommer meg ut av posen når krampa tar meg. :-0

 

Når det gjelder hva en skal si  når de ringer og sier de at "at de på svært mange ordrer til brukere hos oss har solgt med direkte tap"? Vel, Dersom de faktisk mener at de ikke ikke tjenere penger på den reklamen og det mersalg dette tilbudet skaffer dem - er det jo til syvende og sist opp til dem om de vil trekke tilbudet tilbake.  Helt klart.

 

Google, avansert søk:

 

"fjellsport.no" site:http://www.fjellforum.no/

About 26,000 results (0.34 seconds)

"sportsnett.no" site:http://www.fjellforum.no/

About 8,700 results (0.08 seconds)

"komplettfritid.no" site:http://www.fjellforum.no/

About 7,260 results (0.32 second

"outnorth.no" site:http://www.fjellforum.no/

About 7,100 results (0.42 seconds)

 

Forstår fremdeles ikke hvordan de kan "tape" på slikt, men men... Fjellsport.no gjør hva Fjellsport.no ønsker. Og jeg gjør som jeg vil.. stemmer med bena og går dit  tilbudene for meg synes best - uansett hva navnet måtte være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble som jeg har nevnt før - oppmerksomme på det når jeg sendte ut den eposten - greit nok. De som benyttet seg av det fikk mange gode kjøp  og det var over svært lang tid - hele 4 måneder.

 

 

Nja, de har nok vært oppmerksome på det en stund allerede tror jeg nok, det er vel heller det at det kanskje har dratt til seg med ordrer nå i den siste måneden hvor tilbudet gjaldt, spesielt siden de kjører mye "juletilbud"

Og når Fjellforum i tillegg sender ut en massemail som kunne bidratt til enda mere "salg med tap" så fant de vel nr ditt rimelig fort ;)

 

Jeg har også bitt meg i merke at Fjellsport i de siste månedene har hatt større innslag av tilbudskoder når de har kjørt tilbud, istedenfor å sette ned prisen på varen og markere rødt / strek over før pris, som jeg mener de gjorde i større grad tidligere før fjellforum rabattkoden kom inn i bildet.

 

 

De kjørte ett godt tilbud på Arcteryx Theta Bib bukse for litt siden, så jeg la inn en ordre på den, samt en god del annet stæsj ( som jeg nok ikke hadde bestilt om det ikke var fordi buksa var på salg og ble ekstra forlokkende med 15 % rabatten attpåtil. )  Tror buksa kom på rundt 2200 kr med fjellforum rabatten.  Jeg bestilte buksa i Large-short, som ikke var lagervare.

 

Hvorpå jeg fikk mail om at de måtte bestille inn buksa før ordren ble sendt til meg.  Ikke lengre etterpå den første mailen, kom en ny mail som sa at det gikk ikke an å få buksa i den størrelsen....  Hallo i luken.... 

I etterkant har jeg bla vært på Sportsnett der det ble nevnt at de kunne bestille inn buksa i denne str for meg.

 

Så dermed ble det til at jeg fikk alt annet en det jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe   :mrgreen:    Dog skal det sies at det var forskjellige ting som vanligvis ikke bruker å være på tilbud, så jeg sparte jo noen kr.

 

Så i mitt hode tenkte jeg at de heller sa at de ikke kunne skaffe buksa, istedenfor å selge den med tap (?) til meg...

 

 

 

Det sagt, så har det jo hittils vært ett flott tilbud til medlemmene av forumet og om man ser i  "Hva har du kjøpt nå" tråden, så er det mange som har gjort seg ett godt kjøp på Fjellsport.no   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: En annen ting er at fjellsport ofte har lavere veil. pris enn andre. F.eks koster MSR Whisperlite Universal kr 1499 hos fjellsport mens den koster kr. 1999 hos de to andre jeg nevnte ovenfor. (den er forresten på tilbud hos fjellsport denne uken til kr. 1095 og med fjellforumkoden ble prisen, inntil i dag, kr. 931!)

 

MSR Whisperlite Universal Stove finner jeg kr 1049,- hos XXL.NO nå. Der finner jeg også  Primus Micron Lantern gasslykt (med stålnett) til kr 459. Sistnevnte koster 699 hos fjellsport ser jeg. Prisene hos xxl.no ser ikke ut til å være kampanjepriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSR Whisperlite Universal Stove finner jeg kr 1049,- hos XXL.NO nå. 

 

Vel - legg på 59,- i frakt så blir det 1108,- på XXL. Det er jo dyrere enn fjellsport.

Hva som er kampanjepris eller ikke på XXL er vel en litt annen diskusjon. Har inntrykk av at prisene der svinger like mye som hos andre.

 

Prisutviklingen hos Fjellsport ser man ellers her  - vet ikke om XXL har noe slikt.

post-10401-0-72790400-1386530785_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - legg på 59,- i frakt så blir det 1108,- på XXL. Det er jo dyrere enn fjellsport.

Hva som er kampanjepris eller ikke på XXL er vel en litt annen diskusjon. Har inntrykk av at prisene der svinger like mye som hos andre.

 

Prisutviklingen hos Fjellsport ser man ellers her  - vet ikke om XXL har noe slikt.

 

Du har kanskje en slik prisutviklings-fremstilling også for Primus Micron Lantern gasslykt (med stålnett) som jeg bestilte til til kr 459 hos XXL.no og som koster  699 hos fjellsport?

 

Når jeg nå skulle ha begge varene, Whisperlite og gasslykta, så sparte jeg på å handle hos XXL.no selv om jeg der da måtte betale 59 i frakt. 

 

kr 1567,- ble totalen hos xxl.no. Skulle jeg kjøpte det samme hos fjellsport viste totalen 1 689,15 medregnet 15% forumrabatt bare på gasslykta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje en slik prisutviklings-fremstilling også for Primus Micron Lantern gasslykt (med stålnett) som jeg bestilte til til kr 459 hos XXL.no og som koster  699 hos fjellsport?

 

Det finnes ikke en slik for den så langt jeg kan se. 

 

Er det ikke alltid slik da? Det er jo det samme som at man går på Kiwi og handler billige bleier fordi de er billigst på det - eller whatever. Det vil jo hele tiden komme an på hva man skal handle og jeg tviler på at en handlekurv er lik - heller ikke i en matbutikk. Noe er billig her - annet der - og skulle du ha bare whisperliten - som var diskusjonen her - så var fjellsport billigst inkl frakt.

 

Lokketilbud her - og lokketilbud der - sånn er det hele veien. Fri frakt er sikkert en fin måte å skaffe kunder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det vil jo hele tiden komme an på hva man skal handle og jeg tviler på at en handlekurv er lik - heller ikke i en matbutikk. Noe er billig her - annet der - og skulle du ha bare whisperliten - som var diskusjonen her - så var fjellsport billigst inkl frakt.

 

 

Konteksten til min post om prisen på Whisperlite var _OS_ sin post der han viste til at Whisperlite koster kr 1.999 hos to andre, men bare kr 1499 ordinært og kr 1095 på ukestilbudet hos Fjellsport. Og her viser jeg altså til at produktet faktisk koster 1049 hos xxl.no. Ergo at det blir svært missvisende når fjellsport-prisen fremstilles som eksepsjonell! At du sier at prisene hos XXL svinger, endrer ikke på dette. Tvertimot, det er vel å forvente at prisene svinger i et markedet der aktørene forsøker å tilpasse seg hverandre, etterspørselen m.m. Og at sum-total varierer alt etter hva man legger i handlekurven, hos hvem og når,  er jo også åpenbart. Her illustrerer dette nettopp at ingen bør ta for gitt at en butikk til enhver tid er billigere enn alle andre - heller ikke med den faste rabatten som er diskutert her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Fjellsport-tilbudet om 15% på alle varer har blitt redusert til å kun gjelde 15% på varer som ikke er på salg (lagertømming/kampanjevarer). Da ble med ett Fjellsport.no betydelig mindre interessant sted å kjøpe varene sine. Har i løpet av høsten kjøpt en god del ting på Fjellsport.no som jeg ellers ikke ville gjort (men om butikken har tjent så voldsomt mye på meg som kunde vet jeg heller lite om)...Synd uansett.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Fjellsport-tilbudet om 15% på alle varer har blitt redusert til å kun gjelde 15% på varer som ikke er på salg (lagertømming/kampanjevarer). Da ble med ett Fjellsport.no betydelig mindre interessant sted å kjøpe varene sine. Har i løpet av høsten kjøpt en god del ting på Fjellsport.no som jeg ellers ikke ville gjort (men om butikken har tjent så voldsomt mye på meg som kunde vet jeg heller lite om)...Synd uansett.  

Det var en trist nyhet. Da blir det til at jeg handler hos noen andre. Det er så mye tilbud og salg rundt nå, så jeg klarer meg fint uten Fjellsport. Har selv handlet mye hos Fjellsport i det siste, men jeg driver ikke veldedighet. Jeg handler hos dem som gir meg best pris og service, så når Fjellsport ikke lenger vil ha pengene mine, så finnes det andre steder jeg kan putte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammeltbrukernavn111

La meg starte med å si at jeg liker Fjellsport.no veldig godt. Jeg synes det er en bra butikk med godt utvalg og god service, setter blant annet veldig pris på at de veier de fleste varene og oppgir en "fjellsport-vekt".

 

Når det er sagt så må jeg skyte inn i debatten at en 15% rabattkode for medlemmer av fjellforum på ordinært prisede varer er helt fullstendig uinteressant, og ikke på noen som helst måte gjør at de fortjener den profileringen de får her på forumets forside. Fjellsport.no kjører 15% på ordinære varer hele året for alle som er interessert. De har en haug ulike rabattkoder som alle gir den samme 15% rabattkoden. Vi har vår her på forumet. I hver utgave av DNT sitt medlemsblad Fjell og Vidde er det også en 15% rabattkode (som da gjelder frem til neste utgivelse av bladet). Uten at jeg kommer på flere konkrete eksempler, har jeg også sett flere ulike 15% rabattkoder til Fjellsport.no en rekke andre steder. Så på en måte kan man si at varene deres egentlig er priset for høyt - de gir ut så mange rabattkoder gjennom alle mulige medier at jeg tviler på at de selger særlig mye til fullpris, så disse "rabattene" er nok priset inn i villedende/veiledende priser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en hyggelig melding fra "mikkel rev" (moderator) som flyttet min melding over til denne tråden. Vet ikke om det er han selv eller Fjellsport.no som har sagt at "de ikke kan drive med veldedighet". 

 

Min erfaring er at Fjellsport.no er en meget bra butikk. God service, meget rask levering og godt utvalg. Men jeg tror "lars Fredrik" har helt rett i at disse 15%-rabattkodene de gir til alle og enhver er priset inn i. Skjedd adskillige ganger at de har hatt høyere priser enn billigste sammenlignbare nettbutikk. Og når vilkårene er så strenge at de ikke gjelder gps eller noen varer til reduserte priser - så er dette "tilbudet" redusert fra noe veldig interessant til noe helt uinteressant med et aldri så lite pennestrøk. 

 

Jeg har som sagt kjøpt for adskillige tusenlapper i høst på Fjellsport.no, og disse pengene ville jeg garantert ikke brukt på Fjellsport.no hvis det ikke var for de 15%´ene (flere tilfeller hvor de 15% har trigget et kjøp som egentlig kanskje ikke var helt nødvendig). Enig med "Lars Fredrik" at det virker spesielt å gi Fjellsport.no så god profilering på forumet når deres tilbud i praksis er relativt usselt. 

 

Skal ikke svartmale situasjonen for det som i utg.punktet er en meget bra butikk bare pga disse 15%´ene, men skuffende at de i det minste ikke klarte å holde dette tilbudet uendret ut året slik det var skissert...

 

Gjøres det retrett slik at vi fortsatt får noen lignende rabattkoder i 2014 (som fungerer sammen med andre tilbud), skal jeg være den første til å hylle dem og fortsette min kjøpsbonanza der  :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når det er sagt så må jeg skyte inn i debatten at en 15% rabattkode for medlemmer av fjellforum på ordinært prisede varer er helt fullstendig uinteressant, og ikke på noen som helst måte gjør at de fortjener den profileringen de får her på forumets forside. Fjellsport.no kjører 15% på ordinære varer hele året for alle som er interessert. De har en haug ulike rabattkoder som alle gir den samme 15% rabattkoden. Vi har vår her på forumet. I hver utgave av DNT sitt medlemsblad Fjell og Vidde er det også en 15% rabattkode (som da gjelder frem til neste utgivelse av bladet). Uten at jeg kommer på flere konkrete eksempler, har jeg også sett flere ulike 15% rabattkoder til Fjellsport.no en rekke andre steder. Så på en måte kan man si at varene deres egentlig er priset for høyt - de gir ut så mange rabattkoder gjennom alle mulige medier at jeg tviler på at de selger særlig mye til fullpris, så disse "rabattene" er nok priset inn i villedende/veiledende priser.

 

Som jeg har nevnt før:

Ordlyden i rabatten fra Fjellsport er ikke endret i fra august og til nå og blir stående slik den står til nyttår.

 

Det var jeg som føyde til (i august) at rabatten også gjaldt rabatterte priser. Om dette var gitt ved en feil det vet jeg ikke, men de fikk kalde føtter ved den eposten som nevnt før.

De har opptrådt veldig ryddig overfor oss og jeg tror at man i stedet for å klage på at man ikke fikk fortsette å handle til helt unormalt lave priser på enkelte produkter, så får man være glade for de rabattene man har fått. Jeg har forståelse for at de ikke kan fortsette å selge med tap til de som kun handler til rabatterte priser.

 

Jeg reagerer litt på at du @ skriver at de opererer med villedende priser. Dokumentasjon? Jeg leste nettopp om diverse andre nettbutikker som har gjort akkurat det - bl.a. anton sport og G sport, men ikke Fjellsport. De fortalte meg på telefonen at de har en veldig ryddig prispolitikk - noe jeg velger å stole på. 

Fjellsport har jo forklart sin prispolitikk selv her på forumet - som jeg anbefaler å lese.

Det er ikke profilering på forsiden for de som er innlogget nå mener jeg, og da er også lenken til rabatten borte. Det var derfor jeg hadde den der for alle tidligere og mange har gjort ok kjøp.

 

Fremtiden for slike rabattkoder etc er noe usikker. Vi kunne sikkert ha forhandlet gode avtaler, men vi burde kanskje heller bruke energien på å komme oss ut. Med vi - mener jeg vi som driver forumet.. :) Det er jo tydeligvis ikke noe stort behov for de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essensen i det Lars Fredrik skriver er slik jeg oppfatter det: Rabatten til oss er ikke annerledes enn hva alle andre kan få hos de, rabattkoder dukker opp overalt.

Da er jeg enig i at forumet ikke trenger å reklamere særskilt for akkurat den butikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kjell Iver.

Det er da ikke noe nytt at butikker må selge med tap på noen produkter for å tømme varelagre?

På mange av fjellreven produktene som har vært på salg siste uken, så mangler mange str. Enkelte plagg er det kun str xxl igjen av.

Det er jo normalt at fortjenesten da synker og at noen plagg selges med tap. Det verste for en butikk er å brenne inne med produkter, som ikke blir omgjort til kroner.

Lokketibud er også helt normalt. Noe dette 15% prosent inkl tilbusdvarer var. Ett meget godt ett :) Det må jo ha ført til mye mersalg. Og ikke minst har det ført til mye positiv omtale og god markedsføring av Fjellsport.

Jeg hadde forstått det meget godt at tilbudet ikke hadde fortsatt videre neste år. Noe intensjonen ei var. Gode tilbud har en tendens å vare en begrenset periode, men "ryktet" av det, skal vare mye lengre.

Jeg hadde fortsatt å syntes at Fjellsport hadde vært helt topp neste år også, selv om tilbudet da ville vært borte. Om de ikke hadde fjernet det 3 uker, før avtalen var over.

Fordi det funket for bra?

Jeg kommer nok uansett til å fortsette å handle der. Fordi jeg er fornøyd med mye annet. Men ei ripe i en ellers glinsende lakk, har fjellsport fått. For min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært enig med Fenriken. Sånn er det å drive business. Akkurat samme ser man feks på Backcountry.com osv. Ingenting er dyrere enn å ha store lagre og lav omløpshastighet på varelageret. 

 

At administrator Kjell Iver synes at butikken er "veldig generøs" med å tilby 15% til neste år får stå for hans egen regning. "Greit nok" tilbud er vel mer dekkende i min verden. 

 

Fortsetter nok å handle der i ny og ne, dog i mindre målestokk. Planla å kjøpe jakke til nesten 4000kr idag, det la jeg på is da tilbudet var trukket tilbake (eller endret som adm sikkert vil si) før utløpsdatoen. I alle tilfelle er signalene fra mange brukere på forumet (inkl meg selv) ikke til å ta feil av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essensen i det Lars Fredrik skriver er slik jeg oppfatter det: Rabatten til oss er ikke annerledes enn hva alle andre kan få hos de, rabattkoder dukker opp overalt.

Da er jeg enig i at forumet ikke trenger å reklamere særskilt for akkurat den butikken.

 

Nå er det vel ikke akkurat påtrengende reklame her? I hvert fall ikke om man er logget inn. Slik vil det fortsette å være.

 

 

At administrator Kjell Iver synes at butikken er "veldig generøs" med å tilby 15% til neste år får stå for hans egen regning. "Greit nok" tilbud er vel mer dekkende i min verden. 

 

 

En rabattkode som går over en periode på et helt år på alt utvalg i en butikk på 15% er et raust tilbud ja.  DNT tilbudet fra sportsnett og sportslageret er ikke sammenlignbart.

 

Det kan forresten hende noen skal handle noe til 40% en gang - og finner noe til fullpris som man virkelig trenger også og kunne tenke seg 15% på det når man handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammeltbrukernavn111

15% er ikke et raust tilbud når nettbutikken det er snakk om drøsser rundt seg med rabattkoder på 15% i hytt og gevær. Nå er jeg ikke hjemme, men hadde jeg vært det kunne jeg sikkert lagt ut en håndfull rabattkoder på 15% for 2013. Kan sikkert legge ut flere når vi kommer til 2014 også. Poenget mitt er at de sprer slike koder i veldig mange medier og i veldig mange forskjellige kanaler, og de varer i alt fra måneder til år. Da føler jeg ikke at det er et reelt tilbud, men snarere ville jeg følt meg lurt om jeg handlet der til fullpris.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammeltbrukernavn111

... som en liten kontrast så har det jo hendt at Oslo Sportslager har gitt medlemmene av forumet 25% rabatt på ordinært prisede varer, og disse har typisk var en uke eller to. Det er et veldig godt tilbud og oppfattes helt reelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere så skulle det ikke reklameres på Fjellforum, men så fikk vi en butikk som ga nettopp oss et godt tilbud.

Nå er forutsetningene igjen endret, og skal fjellsport fortsatt promoteres så må vel nesten alle de andre butikkene som gir tilsvarende rabatt også nevnes.

Hvis ikke så kan det gis et inntrykk ovenfor de mindre erfarne om at fjellsport er unike med sine 15%, noe som altså ikke er korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet mye hos Fjellsport i høst jeg også men det blir nok mindre nå etter at ekstrarabatten forsvant. F.eks. hadde jeg nok bestilt en Petzl Nao hodelykt i dag hvis jeg fikk rabatten på 15% i tillegg. Uten rabatten er ikke kr. 1189 noe å rope "løp og kjøp!" til.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... som en liten kontrast så har det jo hendt at Oslo Sportslager har gitt medlemmene av forumet 25% rabatt på ordinært prisede varer, og disse har typisk var en uke eller to. Det er et veldig godt tilbud og oppfattes helt reelt.

Ja - men det er jo veldig bra.

Oslo sportslager har vel ellers en omdiskutert prispolitikk - ref http://www.fjellforum.no/topic/25146-prispolitikk-hos-oslo-sportslager/

 

Tidligere så skulle det ikke reklameres på Fjellforum, men så fikk vi en butikk som ga nettopp oss et godt tilbud.

Nå er forutsetningene igjen endret, og skal fjellsport fortsatt promoteres så må vel nesten alle de andre butikkene som gir tilsvarende rabatt også nevnes.

Hvis ikke så kan det gis et inntrykk ovenfor de mindre erfarne om at fjellsport er unike med sine 15%, noe som altså ikke er korrekt.

 

Hva mener du med andre butikker? Hvilke rabatter? Den rabatten på Highpoint på 20% er over og også reklamen for det for de som ikke er innlogget håper jeg. For forumet sin del er jo koden OK for vi får nye medlemmer som logger seg inn for å kunne lese den koden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.