Gå til innhold
  • Bli medlem

Diskusjon ang. røverkjøp og gode tilbud


zimwalker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, KimH skrev:

Linken stemte før i dag da var bra tilbud, nå når du trykker så endrer siste tall i linkkoden seg og får opp dualist istedet

Jeg klikket på linken rett etter den ble lagt ut, da var det også korrekt produkt.

Tror det var 469,- XXL solgte dualist settet til for en liten tid tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse
3 timer siden, Espen Ørud skrev:

Til 600,- så syntes jeg plutselig det var verdt å ha et ikke-skallplagg å veksle med til vinteren for testing...

 

https://www.twentyfour.no/twentyfour/496615/finse-nor-anorakk-bomullsanorakk

 

 

Har tenkt det samme, og slo til på en fjellreven keb jakke i g1000 og stretchpaneler som jeg fannt på finn til en altfor god pris:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ViktorS skrev:

Har tenkt det samme, og slo til på en fjellreven keb jakke i g1000 og stretchpaneler som jeg fannt på finn til en altfor god pris:) 

Det skal nevnes at jeg fant "den samme" anorakken i to-lags på kampanje til innbruddspris her også (ikke lagt den ut da den trolig var feilpriset og den ble tatt av nett dagen etter) slik at jeg har mulighet til å sammenligne de to løsningene. Fikk egentlig 2 anorakker der til prisen av under 1 ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fann meg en Soto Muka stove med flaske til 916kr på Felleskjøpet i Ålesund. Det er vel litt delte meninger om den men som snøsmelter og vinterprimus så ser den ut til å være midt i blinken. De hadde iallfall 3 primuser igjen og 8 flasker i div størrelser.  Soto har vel sluttet å produsere bensinprimuser så dette var nok siste sjansen min til å teste Soto`s finurlige reguleringsventil og slange med hurtigkobling.  

Siden det er såpass lokalt så poster jeg her slik at hele Norge ikke vår mailvarsel.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
1 time siden, Bendikb skrev:

Fjellsport har 35% avslag på Sydvang produkter i dag, så på allerede nedsatte varer, slik som: 

Sydvang Pattern Vanntett pakkpose 15L, 79,- fra 159,- + 35% = 51,- 

Sydvang Outdoor Førstehjelpskit 43 Deler Sort, 149,- fra 239,- + 35% = 96,- 

Sydvang Skumring Telt 3-Personer, 999,- fra 1799,- + 35% = 649,- 

Må man bruke en rabattkode? førstehjelpskitet kommer f.eks på 149 om jeg legger det i handlekurven...

Edit.. Fant det. Ligger kode i julekalenderen: SYDVANG35 - men det står at det ikke skal gjelde på allerede nedsatte varer?...selv om det tilsynelatende fungerer...får kanskje forte seg om man skal handle noe, da ? :-) Hvis det hadde vært noe som fristet fra Sydvang, mener jeg...og det, er det jo ikke :-)

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Økte kanskje ikke vinnersjansene mine på den når jeg skrev om mine egne erfaringer med trøya 😅

1 time siden, Gittiamo skrev:

Ikke kjøpt men vunnet via Fjellsport. Og det dagen etter at jeg tafsa på en lik i butikken og tenkte at en slik en ønsket jeg meg skikkelig mye. Har tenkt at netting under ull må jo være helt genialt. Og nå skal det testes på ekte 😀😱

 

7506D1E9-AE1D-4147-9D5D-49A9556295A0.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2019 den 7.16, Borging skrev:

Ble et Helsport ringstind 2 pro, fra Helsport outlet, samt et Exped synmat UL M...

Den gangen jeg skal ha telt, er det denne jeg har tittet på :) Virker som et godt, solid telt i all slags vær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
13 timer siden, TheSleepwalker skrev:

Et tangia triangel. Måtte også slenge med lokk og HA kjeler til trangiaen, kortfeller til madammen og vannflaske for å få fri frakt 😅

Godt det ikke bare er meg. Er nok bedre for miljøet også 🙂

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
3 timer siden, torese skrev:

Fikk plutselig fjellsport rabatten på Åsnes gamme, med binding og fell pakketilbud. Da ble det nye ski. 

Tore

Ja, de er ikke helt konsekvent. Jeg bestilte en Lundhags Makke satt ned til 1200. La inn rabattkode for å få rabatt på resten av handlekurven, og fikk rabatt på buksen også. Da ble jeg plutselig veldig glad for at jeg ikke handlet buksen for 1500 kr for noen dager siden. Da virket nemlig ikke rabatten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 15.02, esphojo skrev:

2499 i outleten til Helsport. De plusser vel på frakt, men likevel meget billig....

da skriver man bare en melding til xxl på facebook så order de prisen til deg. de matcher pris på produkter.

men nå kjøpt jeg telt ifra outlet til helsport for et par år siden og da slapp jeg og betale frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Angående det siste tilbudet til XXL: Jeg får kun opp Hjemlevering dagtid, til kr 500, som leveringsalternativ. Da går jo vinningen litt bort i spinningen...

Er jeg en total idiot, eller er det det eneste alternativet? Dette er for ymse Dry Tech/Real turmat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.