Gå til innhold
  • Bli medlem

Hilleberg Allak og Western Mountaineering Alpinelite


Widowmaker

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har samme telt og pose selv, og har lagt ute i kun boxeren i - 6-8 grader helt problemfritt. Men om sommeren blir den litt i varmeste laget. For å bøte på det, kjøpte jeg en expander til posen som gjør den enda større. Det gjør som kjent at den ikke holder seg så varm. Og med ett hadde jeg en god sommerpose også :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme telt og pose selv, og har lagt ute i kun boxeren i - 6-8 grader helt problemfritt. Men om sommeren blir den litt i varmeste laget. For å bøte på det, kjøpte jeg en expander til posen som gjør den enda større. Det gjør som kjent at den ikke holder seg så varm. Og med ett hadde jeg en god sommerpose også :smile:

Hva slags expander var dette, og hvor får jeg tak i en slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags expander var dette, og hvor får jeg tak i en slik?

 

Ring hit: http://www.xcsports.com/kontakt/

Jeg kan ikke finne expanderen på nettsidene deres, men de vet med en gang hva du mener. Bergans kaller det for kile. Det er en ekstra soveposebit som du setter inn i glidelåsen slik at du får større omkrets. Den finnes i sommer og vinterversjon. Jeg har sommerversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.