Gå til innhold
  • Bli medlem

Hette på hette på hette..


Lompa

Anbefalte innlegg

Når jeg ser gjennom mellomlagsplagg jeg har, så har jeg for mange med hetter. Jeg skulle ønske at produsentene kunne lage flere mellomlagsjakker uten. Det blir klumpete der bak, med hette oppi hette...

 

Har stått flere ganger i butikken og tenkt at "den ville jeg kjøpt dersom den ikke hadde hatt den hetta".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe spesielle mellomlagsklær du tenker på? Jeg har alle tykkelser av ull, en dunjakke og fleecegenser uten hette. Egentlig aldri hatt noe problem med å finne klær uten hette, men det hender jeg ikke tenker meg om og kjøper med hette. Skjønner godt hva du mener. Funker fint til hverdags, men ikke noe særlig på tur. Spesielt ikke når man gjerne vil ha på hetta på den ytterste jakka, da blir det enten veldig klumpete, eller man må ta på alle hettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser gjennom mellomlagsplagg jeg har, så har jeg for mange med hetter. Jeg skulle ønske at produsentene kunne lage flere mellomlagsjakker uten. Det blir klumpete der bak, med hette oppi hette...

 

Det vert då laga mange plagg utan hette. Sjølv har eg ikkje hette på eit einaste plagg som ikkje er meint som ytterjakke, altså vind-/regn-/dunjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste seriøse produsentene lager mellomlag både med og uten hetter. Personlig liker eg hette på ytterste mellomplagg da jeg ofte går uten skall når det ikke blåser mye. Når nedbøren kommer som regn kommer den fort litt i veien, men ikkje noe eg ikkje takler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst blir det laget mer enn nok uten hette. Har nok kjøpt fleecer ol uten å tenke på hetteproblematikken tidligere. "Det var ei fin jakke, den tar jeg". Når jeg senere skulle hente klær ut av skapet til en tur, har jeg for ofte opplevd at det blir for mange hetter. 

 

Etter at jeg ble mer bevisst på dette har jeg flere ganger hengt jakker tilbake på stativet og tenkt at den var fin, men det var kjipt at den har hette..

 

Men når det er sagt, det er ikke akkurat det største problemet i verden, dette.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.