Gå til innhold
  • Bli medlem

Komforttemperatur på barnesovposer.


Saheide

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei.

Noe ekstra bør du ha med, men jeg ville nok heller ha tatt med noe ull til kroppen enn pysj når komforttemp. på posene er på behagelige 18 +. 

Ta evt. også en kikk i denne tråden: http://www.fjellforum.no/topic/28837-gode-råd-til-telting-i-høstvær/?hl=h%C3%B8stturer for en rekke gode tips.

Et dugelig måltid før man kryper ned i posen gjør også at kroppen produserer mer varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soveposer og barn er et ganske irriterende tema.. Har lett lenge etter en sovepose til barna (6 og 8 år) som kan brukes uten bekymring ned til 10 blå, men ingen av de jeg har kommet over til nå endten vil, eller kan garantere komfort temp. frustrerende!

isbjørn lager soveposer på bestiling da får du størelsen du vil :-) har selv ekstra stor så sover sammen med junior:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av utetemperatur:

 

Dobble liggunderlag - kulde kommer mye nedifra

Har med en kjempediger, tykk fleeceteppe, som jeg legger ovenpå flere av av barnen.

Tunn lue på, evt tunne votter.

Har å noen 'kjemiposer' (varmeposer) med til barnen dersom det noen gang skulle bli problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.