Gå til innhold
  • Bli medlem

Størrelse på Dynafit sko? (TLT 6)


Even_H

Anbefalte innlegg

Hei, skal kanskje kjøpe Dynafit TLT 6 Mountain CR, men lurer på hvilken størrelse som passer meg. Foten min er 27 cm lang og 10,4 cm bred. På spesifikasjoner på støvelen står det at den er 10,4 cm i bredde og det er akkurat det jeg har, er det bra?Har hørt at Dynafit sko er litt småe i størrelsen. Prøvde dynafit one px i str. 27,5 og den var et knepp for liten. Den nye innerskoen fra Dynafit: CR som står for Costum Ready skulle vist tilpasse seg perfekt etter noe brukstimer av seg selv. Vil størrelse 28 passe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Tror str. 28 er blir veldig stor fordi da blir det et nytt skall som skal dekke 28 og 28.5 (hvis dynafit gjør som vanlig på den serien). Helen skal også sitte godt så det er vanskelig å si om støvelen passer. Har circa like bred fot som du og 0.5 cm kortere. Har aldri prøvd tlt6 men i tlt5 str. 28 svømmer foten min og støvelen ville vært ubrukelig. Tror du bare må prøve dem for å bli klok på det der. 

 

Ser det er en tråd i "tech" avdelingen på teton gravity forum. Kanskje du finner noe mer info der. 

 

Snart vinter! Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.