Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur


KjetilSØ

Anbefalte innlegg

Noen som har gide tips om hvor jeg burde dra for og være "sikker" på godt fiske? Drømmer om en fisketur med full klaff. Vet man ikke kan være sikker, men må være steder som er "sikkrere" enn andre?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir vel som å spørre en same om hvor mange reinsdyr han har. Tror ikke du vil få noe godt svar.. Hvem leverer vel ut indrefilètene sine på nett, med den risiko det innebærer for å få besøk av idioter med garn? Hvordan tror du folk finner gode fiskeområder? Jo, de pakker sekken, finner et område på kartet, og labber i vei. Sånn er det ihvertfall det fungerer for meg i de fleste tilfeller. Når jeg da finner et område med godt fiske, da vet jeg at det er min hele og fulle fortjeneste. Når det kommer til fjellfiske forventer ihvertfall ikke jeg å få ting servert på sølvfat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltfjellet!

Jeg fikk nettopp en sms fra en kar jeg hjalp med noe praktiske ting ifm en tur innover Saltfjellet. Han skrev at han bare hadde spist fjellørret den siste uka. Uansett om det kanskje var litt overdrevet, så har det tydelig ikke manglet fisk. Dessuten er det jo så enkelt siden det er statsgrunn over alt, så man slipper en masse forskjellige fiskekort.

Otto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.