Gå til innhold
  • Bli medlem

Nok en kurshelg over :-)


Jølle

Anbefalte innlegg

Hmmm.jpg
Så var nok en kurshelg over og nye våttkort utdelt :-)

Det var ekstra morsomt at Padle i Nes denne helgen utleverte våttkort nr. 100. Selvfølgelig ikke mye i den store sammenheng, men for et lite enkeltmannsforetak i Nes på Romerike er dette over all forventning :-)

Denne sesongen har vi hatt fulle kurs, og flere og flere deltakere kommer utenfra Øvre Romerike. Vestfold, Ski, Oslo, Lørenskog, Strømmen, Lillestrøm Eidsvoll, Ullensaker og Hedmark har vært sterkt representert denne sesongen. Vi har til og med hatt deltakere som har kommet helt fra Drevsjø :-)

Årsaken tror jeg er beliggenhet og natur, samt et mer turtilpasset grunnkurs.
Et kursopplegg som er tilpasset den type padling den jevne nybegynner ser for seg.
Vi følger selvfølgelig de retningslinjer som er gitt fra Norges Padleforbund og holder oss til pensum, men i tillegg har vi en litt mer utvidet turdel enn de fleste andre kursarrangører, og dette får vi mange gode tilbakemeldinger på :-)

Tilbakemeldingene har også gått på at vi klarer å skape trygghet og en god ramme for læring. En løssluppen tone og et læringstempo uten stress. Deltakerne føler seg sett og føler de får den hjelp de trenger for å mestre :-)

Jeg skriver VI fordi jeg denne sesongen har hatt god hjelp av Svein Erik Nordhagen. Tilbakemeldingene er like mye til ham som til meg. Kursmodellen har vi jobbet oss frem til sammen, og uten hans hjelp hadde VI ikke hatt en så vellykket sesong :-)

Alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger. Dette gir inspirasjon og motivasjon til å bli enda bedre :-)

Her er bildene fra kurset 17 - 18 august.
En perfekt helg med alt fra sol og skyfri himmel til frisk bris, regn og bølger. Alt en padler er utsatt for i løpet av en sesong :-)

http://galleri2013.padleines.com/#!album-209
     î
     î
     î  Trykk firkant for visning i fullskjerm.



TAKK FOR ALLE POSITIVE OG HYGGELIGE  TILBAKEMELDINGER VI HAR FÅTT I LØPET AV SESONGEN !







Vis ekstern blogg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.