Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har handlet fra Skittfiske.no?


NJB

Anbefalte innlegg

Hei,skal til å handle meg ny sovepose og ser att nettbutikken Skittfiske.no har den som bestillingsvare,lurer derfor på om noen har erfaringer med å handle fra den nettbutikken? Er nemlig litt skeptisk til å bestille varer for noen tusen kroner hos en nettbutikk jeg ikke har hørt om. Har en dårlig erfaring med Amfibi.no derfor jeg er skeptisk.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en del på nett med Skittfiske og har bare gode erfaringer. Lave priser, kjapp levering og når jeg måtte bytte ei lue som var for liten gikk det veldig fort uten noe problemer. Skittfiske er etter min mening veldig seriøs. Venter selv på utstyr fra Amfibi.no. For en elendig nettbutikk! Blir provosert over så dårlig og useriøs service..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg til rekken av fornøyde her. Handlet diverse hos skittfiske.no ... rask levering og gode priser.. verdt å følge med på tilbudene deres. Har ikke hatt grunn til å reklamere på noen av varene pga feil og mangler. Ei heller be om bytte i annen størrelse osv. Så jeg vet da ikke noe om hvor god (eller dårlig) der på den biten da, men gjør kanskje andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen annen butikk en Skittfiske :) Alt jeg eier og har iform av friluftsutstyr og fiskeutstyr er handla hos Skittfiske, noe av grunnen er at jeg bor 10 minutter unna selve butikken og at de har noen sinnsykt gode tilbud der til tider utenom de normalt lave prisene sine på kvalitetsprodukter. Veldig god service og hyggelig karer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.