Gå til innhold
gjranhansen

Knekt stang... Forslag til ny, inkl snelle !

Det er 1821 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Hei, hadde et uhell ved at jeg fikk en for stor fisk, og dermed knakk stangen. Er det noen som har et forslag til en ny pakke. Har noen kriterier:

1. 2/3 delt

2. Hapselsnelle

3. 3-15 g

Hadde vært flott med noen gode forslag :) 

Takk for svar ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med disse stengene. Billige er de også. Kaster langt bedre enn en Shimano jeg hadde som var en del dyrere. De er 4 delte da.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Men tror ikke de har sneller der for tiden. Bruker Okuma sneller selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men hvordan er det mulig å knekke ei stang med en fisk? 

Må oppleves for å kunne forstås :) Det fremste øyet på stangen knakk av, sikkert en svakhet etter mange år bruk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik: Skjult lenke - logg inn for å se den

Meget godt fornøyd med den. Finnes i en lettere utgave også. Selv liker jeg å ha mulighet til å plukke fram 18g sildesluker også når jeg er på fjellet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik: Skjult lenke - logg inn for å se den

Meget godt fornøyd med den. Finnes i en lettere utgave også. Selv liker jeg å ha mulighet til å plukke fram 18g sildesluker også når jeg er på fjellet.

Takk for svar, tror dette blir løsningen. Har sett den på en lokal sportsbutikk også :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må oppleves for å kunne forstås :) Det fremste øyet på stangen knakk av, sikkert en svakhet etter mange år bruk...

Hvis bare toppringen er gåen, så kan man sette på en ny. Gode fiskeutstyrsforretninger har slike. Koster ikke mange kronene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shimano blir aldri feil. Til og med de billige moellene er til å stole på. Jeg har en Exage 2500 snelle som jeg har hatt nå i snart 8 år, og den har vært helt feilfri. Jeg har mange stenger (Har skapet fult egentlig )  den ene er en Vangen 9" som desverre ikke produseres mer. Ei kanon stang. Kjøpte for noen år siden en todelt 11" Kinetic Ultracast, som er noe av det bedre til fiske med dupp, men på grunn av transport lengden har den i de to siste årene fått bli hjemme. Kjøpte i fjor en Shimano Forcemaster AX Spinning 300ML 7-21gr, det var en god opplevelse, så den får bli med tur overalt.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1821 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.