Gå til innhold
  • Bli medlem

Salomon Cosmic 4D 2 GTX


Stein M

Anbefalte innlegg

Gor-tex og vanntetthet.

Etter å ha trasket rundt i mine 10år gamle Varg isogeisa lærstøvler, som fortsatt funker helt supert gikk jeg til innkjøp av et par lettere fjellsko og valgte Salomon Cosmic 4D 2 GTX . Jeg ble fortalt at disse skulle være helt konge og vanntette.

Nå har jeg brukt disse på to turer av lette sorten med litt regnvåt skog og enkle små "myr" partier.

allerede etter første turen konstaterte jeg at de var alt annet en vanntett. vil gå så langt som å si at jeg har joggesko som er mere vanntett en disse.

Er det jeg som har fått et par dårlige sko/støvler, eller er dette med Gor-tex bare tull!? Ser de skryter av at de garanterer å holde meg tør.

 

Stein m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheheh... svetter litt da men ikke så jeg må vri labbene etter en 20 min tur i skogen med hunden :)

snakket med butikken nå. de sier at de skal fylle skoen med vann for å se om den er tett. om det lekker ut blir det nye sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.