Gå til innhold
  • Bli medlem

Montane (jakke/bukse)


Budbringeren

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg har veldig lyst på Montane sin vindjakke og bukse, den heter lite-speed, med hette. Den er utrolig lett, og hele settet får størrelsen lik en appelsin. Stoffet er visst laget av samme materiale som falskjermer. Ønsker meg klær som tar liten plass med god kvalitet. Det var andre produkter av Montane jeg også skulle hatt. bl.a SoloJacket.

Noen som bruker Montane klær her? Jeg fikk et veldig godt inntrykk. Interessert i andres meninger og erfaringer om spes. vindjakkene deres. Han som jobbet i butikken var veldig erfaren, og bruker selv montane vindjakke til fjellturerer så vel som sykkelturer. Besnærende å kunne ha med vindklær i lommeboken;-)

Men like bra som tyngre vindjakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.