Gå til innhold
Tom42

tipsbok om fluebinding

Det er 1835 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Kreativitet på dette nivå er imponerende og en inspirasjon.

Takk for at du deler.

Forsvarlig virker boken også spennende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Youtube og forumer er de beste kilder til inspirasjon syntes nå jeg. Men er jo greit med ei bok, så ha man noe å lese mens man sitter på ramma :P

jeg kjøpte boken i 1991 og da var det dårlig med youtube,   jeg har ofte lest den på ramma og synes den var drittbra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott innlegg...du kunne ikke sendt post til forfatter og bedt han/hun å legge den ut på nett? Jeg kan ta imot stoff fra forfatter (bilder og tekst osv) imot f.eks. fiskekort eller overnatting (jeg bruker mye barter economy for tiden!)....bitcoins er også ok!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott innlegg...du kunne ikke sendt post til forfatter og bedt han/hun å legge den ut på nett? Jeg kan ta imot stoff fra forfatter (bilder og tekst osv) imot f.eks. fiskekort eller overnatting (jeg bruker mye barter economy for tiden!)....bitcoins er også ok!

da har jeg skrevet til forlaget ved paul_edmundson@hotmail .com og bedt han ta kontakt.  kanskje litt tungvint, fordi jeg vet bedre enn at han kontakter meg og kobler dere sammen.  eller du kan selv ta kontakt.

Fant også en annen epostadresse og har skrevet til den også: Skjult lenke - logg inn for å se den>;

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok jeg venter til han tar kontakt.  Men mulig han kan utgi enten selv eller via feks en lokal jff lag.  Jobber tett med noen forlag her, men den slags bok pleier å gå i null hvis ikke minus skal man til trykkeriet osv.  Derfor nok lurt å legge ut på nett. Tight lines! :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1835 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.