Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som kjenner til merket Robens?


HegeJohnsen

Anbefalte innlegg

Etter å ha lånt avkommet sovepose + liggeunderlag på klassetur kom bare liggeunderlaget hjem :sad:

Jeg trenger derfor en ny 3-sesongers sovepose.

Siden jeg ikke har all verdens netter i telt i løpet av et år har jeg ikke lyst til å bruke store summer på en ny pose, men jeg ser gjerne at den likevel er lett, og enda viktigere, at den har lavt pakkvolum. Kom over et merke som heter Robens i kveld når jeg googlet soveposer. Jeg har aldri hørt om merket, men kanskje noen her inne har erfaringer å bidra med?

http://villmarksbutikken.net/Produkter/Friluft/Soveposer/Robens/Robens-Lite-700-dun-sovepose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lånt avkommet sovepose + liggeunderlag på klassetur kom bare liggeunderlaget hjem :sad:

Jeg trenger derfor en ny 3-sesongers sovepose.

Siden jeg ikke har all verdens netter i telt i løpet av et år har jeg ikke lyst til å bruke store summer på en ny pose, men jeg ser gjerne at den likevel er lett, og enda viktigere, at den har lavt pakkvolum. Kom over et merke som heter Robens i kveld når jeg googlet soveposer. Jeg har aldri hørt om merket, men kanskje noen her inne har erfaringer å bidra med?

http://villmarksbutikken.net/Produkter/Friluft/Soveposer/Robens/Robens-Lite-700-dun-sovepose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hei, dette er visst et Dansk merke

Iflg Amfibi sin butikk på Lillestrøm, har de produsert telt lenge, og lager god kvalitet til en lav pris, men jeg har ikke funnet noen omtale på nettet, som er et must, da jeg hadde aldri hørt om dem før jeg fikk se brosjyrer. De har et rikelig utvalg av telt, og Amfibi kan sikkert gi deg nærmere opplysninger om deres soveposer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en billig (4-500kr) syntet sommerpose på 700g fra Robens. Jeg trengte noe som ikke var så varmt til en tur i Spania. Brukte den ca 10 netter i fjor, og den var helt ok. God toveis glidelås, lomme og behagelig stoff. Pakker lite. Sannsynligvis ikke det mest solide, men jeg har vel ikke nok grunnlag for å konkludere på dette. Mye for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.