Gå til innhold
  • Bli medlem

Sørsthjørnet på Skarfjell 15.juni 2013 + søndagstur på Tårnfjell + Såtbakkollen


Anonym Astmatiker

Anbefalte innlegg

Annonse

Flere bilder og rapport her: http://olsendriver.blogspot.no/2013/06/giklingedalen-14-16juni-2013-bilde-cr.html

(prøvde legge alt her, men formatet ble bare krøll for meg sorry)

 

Du kan ha automatisk posting direkte her i turrapportforumet om du ønsker det.

Altså at hver gang du skriver på din blogg så kommer det en artikkel i turrapportforumet her. Alle bilder vil fortsatt ligge på din server..

Alt du trenger å gjøre er å registrere deg i den bloggoversikten vi har over eksterne bloggere så ordner jeg alt. Du vil selv stå som poster og har full redigeringsrett osv selvsagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja riktig, Narvestad himself :P Tipper ivertfall dere var på, for det diederet gir en bedre opplevelse en hva føreren tilsier.

Blir muligens solcellepanelmontasje på hytta  og klatring ut i neste uke, det er bare å troppe opp på alpinisme/dugnad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Admin. Er det mulig å sile innlegg som skal inn hit med den løsningen? (Den bloggen har en del innhold som ikke helt passer inn her hehe)

 

Jepp - du kan f.eks. ha det slik at du merker innlegg med "fjellforum". Bare de havner her. :) Gi et signal om du ønsker det så kan jeg se på det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.