Gå til innhold
  • Bli medlem

Valdres - trenger turtips


Zabla

Anbefalte innlegg

Annonse

Mye godt fiske i Valdres. Kjøp felleskortet, det dekker veldig mye. 

 

Hva slags fiske er det du vil drive med? For klassisk tørrfluefiske er Tisleia obligatorisk. Lita elv med villmarksfølelse? Grunka. Kaste med spinneren i elv med store og små kulper? Flyelva. Kasting i store og små fjellvann? Nesten over alt.. Og så har du Begna da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lompa, takk for dette! Ser at jeg kan være litt mer spesifikk :-) - Jeg tviler på jeg tar med fluestanga, så det blir nok spinner på ørreten som gjelder. Så har jeg med madammen som ikke er så alt for glad i topper og fjell. Slik jeg forstår det så er det masse muligheter, så jeg leter etter et greit utgangspunkt der man relativt enkelt kommer seg ut og opplever "villmarksfølelsen" :-) Vi kjører bil, så da er vi fleksible i forhold til utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lompa, takk for dette! Ser at jeg kan være litt mer spesifikk :smile: - Jeg tviler på jeg tar med fluestanga, så det blir nok spinner på ørreten som gjelder. Så har jeg med madammen som ikke er så alt for glad i topper og fjell. Slik jeg forstår det så er det masse muligheter, så jeg leter etter et greit utgangspunkt der man relativt enkelt kommer seg ut og opplever "villmarksfølelsen" :smile: Vi kjører bil, så da er vi fleksible i forhold til utgangspunkt.

 

http://www.fisking-i-valdres.no/

 

Her har du kart og informasjon.. Lykke til og god tur..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.