Gå til innhold
  • Bli medlem

Marerittet snart over


Håvard

Anbefalte innlegg

Snakker da selvfølgelig om å jobbe hele juli :D

Vurderte frem og tilbake i våres når ferien skulle tas i år.

Hvor den skulle tilbringes var aldri noe tema, mao primært > 2000moh :D

Mye snø i vinter som sannsynligvis ville ligge en stund, mye folk i fellesferien, samt alltid godt å ha noe å se frem til (selv om det per skrivende stund går på nervene løs) ble konklusjonen 3 uker i august.

Til dere som har vært mye og høyt i Jotunheimen i sommer:

Var dette en riktig vurdering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil jo vise seg det. Det er vel alltid greit å vente litt med desserten, samtidig som været tidlig i juli var vanvittig bra, og snøfonnene ga snille nedturer for knær. Men på en annen side, om du hadde tatt ferie i juli og jobbet i august så ville du jo ikke ha stort å glede deg til nå. .... Så med mindre august regner bort, var det nok en klok vurdering tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje snø og sein snøsmelting gjer at sommaren i fjellet vert forskyvd litt. I fjor då snøen smelta tidleg, var graset allereie byrja å gråna og gulna midt i august. I år med sein snøsmelting vil fjellet vera vakkert grønt i august. Gled deg til ferien din i august, Håvard.

Helsing Stuttjukken, som óg har ferie i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette at myggsesongen er avlyst og at jeg ikke trenger å ta med myggnettingen til teltet mitt når jeg skal til Leirungsdalen neste uke?

Har ikke vært i Jotunheimen denne sommeren og gleder meg til tinderangling i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fra Leirungsdalen i går. Stikkene er borte nå, men jeg hadde 16 stk på venstre skulder alene! Og sikkert 30 til 40 stk over helga. Nett over hodet er sikkert ikke nok heller, ettersom det var for varmt til å ha på noe særlig klær når vi var der.

Ta med litt tigerbalsam, hjelper mot kløe. Og la de bite, så slutter du irritere deg over dem :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.