Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjerag fortsatt snø?


norpixx

Anbefalte innlegg

Annonse

Planlegger tur til helgen og lurte på om Kjerag er snøfri ihvertfall lite.

Noen som vet?

Det var skiføre innovermot Blåfjellenden forrige helg, og Kjerrag ligger noen meter høyere.

Det vil nok gå et par uker før det blir bart, men det er alltid noen som går innover.

Og det kommer vel noen tyskere opp til Blåfjellenden i helga, som har tenkt seg videre. Det var noen i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter turen fredag/lørdag kan det se ut som om det er lite snø innover.

Og det smelter lynkjapt

Det vil antakelig være mulig å gå innover mot Kjerrag, men det er helst i helinger mot nord det fortsatt er snø. Og Kjerrag ligger slik til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det ikke noe om det på vesenets sider, og den er merket som åpen på veiskiltet ved Vaula bru, jeg tror nok så sikker at den er åpen.

Heisann,

 

alle veier er åpnet og det gikk veldig bra med Kjeragturen. Noen få snøplasser men ellers bart og varmt.

 

Det er bare å ta turen. Kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

alle veier er åpnet og det gikk veldig bra med Kjeragturen. Noen få snøplasser men ellers bart og varmt.

 

Det er bare å ta turen. Kjempebra.

Takk for tilbakemeldingen, jeg treffer helt sikkert flere som vil oppover mot Kjerrag.

(Du skulle tilfeldigvis ikke ha noen bilder fra turen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så flott. Jeg drar muligens opp i morgen da. Skal få tatt noen bilder om det blir tur :D

Noen bilder og en liten rapport hadde vært bra.

Jeg er spesielt interessert i hvordan det ser ut på veien innover mot Langavatn, siste veidele før Lyseboten. (I en skarp sving noe før Øygardsstølen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.