Gå til innhold
  • Bli medlem

jakthund i stavanger/sandnes omegn


Ida Sollie

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Annonse

Hei alle sammen,

nå mens det ikke er jaktsesong trener jeg og vorstehren min på søk og apport Situasjoner. Det hadde vært moro å trent sammen med noen både for min og hunden sin del.

Noen som er gira?

Ida

Litt seint nå, så jeg håper du har fått trent mye i sommer og er godt forberedt til jakta.

 

Men det har da vært flere ganske aktive Vorsteh grupper både på Vestlandet og Sør-vestlandet, som har vært ivrige med apportkonkuranser. Hvorfor tar du ikke kontakt med vorsteh miljøet i ditt område, eller litt lengere sør, med tanke på neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

jeg er veldig aktiv i klubben, i den grad klubben er aktiv. (både vorsteh og fuglekundklubben) Men det skjer lite, og folk er generelt treige til å bli med på treninger (noe jeg også selv har prøvd å arrangere igjennom klubben) Folk er aktive på prøver o.l men utenom det er det lite aktivitet. 

 

Hunden er forøvrig godt forberedt da jeg trener selv om jeg er alene. Jeg koser meg med hundene mine, men det er ofte inspirerende, eller allefall hyggelig, å trene sammen med andre og jeg tenkte kanskje noen var i samme situasjon.

 

 

Litt seint nå, så jeg håper du har fått trent mye i sommer og er godt forberedt til jakta.

 

Men det har da vært flere ganske aktive Vorsteh grupper både på Vestlandet og Sør-vestlandet, som har vært ivrige med apportkonkuranser. Hvorfor tar du ikke kontakt med vorsteh miljøet i ditt område, eller litt lengere sør, med tanke på neste år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.