Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport sitt nye fjellheimen light. Noen som har allerede kjøpt?


piril

Anbefalte innlegg

Mitt er på vei,. og det virker som enda et solid telt. Jeg stusset litt over vekten da det er omtrent like tungt som extrem-versjonen, men med to dører og de nye Dac-stengene tror jeg dette blir bra.

 

 

 Er det andre her som allerede har testet det, kunne det vært moro å høre, selv om handelen er gjort for min del. Jeg benyttet meg selvsagt av "skattekiste-tilbudet", med et av de "brukte" som har vært hos fotografen, selv om jeg i utgangspunktet  ønsket et selvstående.

 

Slike tilbud kommer ikke ofte, og jeg er glad jeg slo til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Jeg hentet et maken på posten i dag. Har du rukket å prøve det enda? Jeg har vært borti Fjellheimen en gang før og likte det godt. Regner med at jeg får testet det på en langtur i fjellet om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet et maken på posten i dag. Har du rukket å prøve det enda? Jeg har vært borti Fjellheimen en gang før og likte det godt. Regner med at jeg får testet det på en langtur i fjellet om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har bare satt den opp i hagen, og latt den få regn på seg. Jeg måtte selvsagt sove i den også (som et barn ville gjort), og luftemulighetene er på topp.

Helsport er uansett kvalitet, og denne modellen har fått glidelås i stedenfor det gamle snoresystemet i ventilene, sammen med Dac stenger.

Jeg skal på sykkelferie i sommer, og får da testet det i daglig bruk, selv om sannsynligheten for røffe forhold er minimal.

Det er som sikkert de fleste vil mene, litt lite for 2 personer, men suverent for 1.

lykke til med nytt telt, og fortell gjerne om hvordan det fungerer under tøffe forhold.
Du har uansett gjort et godt kjøp etter min mening.

 

Ps. jeg måtte bare legge til at det har to åpninger, men det har du sikkert oppdaget nå:) Det er en stor fordel som jeg likte, mtp å kunne lukke ene siden mot vinden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.