Gå til innhold
  • Bli medlem

Folldalsveien


Smygoll

Anbefalte innlegg

Annonse

Ble det tur? :)

Tenkte å dra dit i dag 17. mai, men det var meldt ganske hard vind.. Ser at det er meldt sol og vindstille i morgen, satser på at det fortsatt er igjen litt snø.Noen som har vært der i dag og kan si noe om snøforhold og veien opp til Gråsjøen? Ser ut som det begynner å bli ganske mange barflekker ut fra Svorka sitt webcam, men det er fortsatt litt snø nede ved Follsjødammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det tur? :)

Tenkte å dra dit i dag 17. mai, men det var meldt ganske hard vind.. Ser at det er meldt sol og vindstille i morgen, satser på at det fortsatt er igjen litt snø.Noen som har vært der i dag og kan si noe om snøforhold og veien opp til Gråsjøen? Ser ut som det begynner å bli ganske mange barflekker ut fra Svorka sitt webcam, men det er fortsatt litt snø nede ved Follsjødammen.

 

Vurdere imorgen eller Søndag.  Har ikke hørt om veien er fikset, men skulle vel tro den er det, er en del trafikk innover der. Tror nok snart det er siste frist om man ikke vil bære for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien var fin i morges, de hadde jobba bra med å få den i stand. Men det var voldsom snøsmelting, og flomstore bekker gjorde sitt beste for å grave vekk veien igjen iløpet av dagen - da jeg skulle hjem igjen var jeg glad jeg hadde firehjulstrekker..

 

Lite snø og mange åpne bekker opp fra Gråhaugen, men akkurat nok snø til komme seg opp i dag. Gjennomslag og delvis bart på topp-platået, så skiene fikk kjørt seg.
Været var helt fantastisk, mange gikk i shorts helt til toppen. Herlig dag!

post-4257-0-94630700-1368916781_thumb.jp

post-4257-0-98512200-1368916823_thumb.jp

post-4257-0-95485700-1368916843_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien var fin i morges, de hadde jobba bra med å få den i stand. Men det var voldsom snøsmelting, og flomstore bekker gjorde sitt beste for å grave vekk veien igjen iløpet av dagen - da jeg skulle hjem igjen var jeg glad jeg hadde firehjulstrekker..

 

Lite snø og mange åpne bekker opp fra Gråhaugen, men akkurat nok snø til komme seg opp i dag. Gjennomslag og delvis bart på topp-platået, så skiene fikk kjørt seg.

Været var helt fantastisk, mange gikk i shorts helt til toppen. Herlig dag!

Ble ikke noe tur på meg,men ser at sessongen er over. Fine bilder fra en kjent å kjær plass, var sikkert en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.