Gå til innhold
  • Bli medlem

Bre kursus jotunheimen


Rha

Anbefalte innlegg

Hey. 

 

Jeg overvejer at tage en tur på Mont blanc til næste år. I den forbindelse vil jeg gerne være bedst muligt rustet. Jeg har derfor planer om at melde mig på et bre kursus i Jotunheimen fra d. 12 til 18 August.

 

Er der nogle der kender dette kursus http://bre.no/brekurs.html

 og evt. kan sige ok for det?

 

Håber i kan hjælpe. 

 

Mvh 

 

Rasmus Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

brekurset du linker til er bra! Men om du skal til Mont Blanc skal du sikkert gå i i tomastaulag og være i litt andre omgivelser enn der et typisk brekurs går. Jeg vil derfor heller anbefale deg å bruke pengene på å leie en instruktør i 3-4 dager, slik at du kan lære akkurat de ferdighetene du trenger for å bestige Mont Blanc.

Breoppleving eller en annen aktør/instruktør kan helt sikkert skreddersy et kurs for deg/dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.