Gå til innhold
  • Bli medlem

Kostnadene for handler?


Mountianpeak

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg planlegger å handler neste vinter for noen på Finnmarksløpet i Norge. Nå er jeg ute etter å se hvor mye det koster for meg å handler for et lag. Hva er normal om kostnadene for Handler, så jeg snakker om drivstoff (samme bil som hundekjører og hunder), hytte (lugar med hundekjører), er disse kostnadene til kjører eller er dette 50/50? Hva er normalt at et handler betaler for?

Takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

For de jeg har vært handler for er det hundekjører som har stått for alle utgifter; bensin/diesel, overnatting og mat under løpet. Det vil si at en kanskje må være litt sparsom, og jeg har blant annet handlet for en der vi stortsett sov i bilen og spiste egenlaget mat hele løpet. Du må nesten høre med den kjøreren du skal handle for hva han/hun synes er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

De gangene vi har hatt med oss handler utenfor familien :) har vi gjort en deal i forkant av løpet. Som regel er det Hundekjøreren selv som betaler atl som har med bil, drivstoff overnatting til seg selv o.l. det som vår handler har betalt er mat til seg selv og utstyr han/hun trenger for å sove og være på tur i 1 uke med bil, e.l .

Snakk med teamet du skal være med så blir dere enige. Lykke til !!

 

Mvh

 

Herva Huskies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.