Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny reiseskildring om Kystriksveien


Plohn

Anbefalte innlegg

Jeg har syklet Kystriksveien fire ganger og skal faktisk sykle den en tur til nå i sommer. Det syns jeg sier litt om hvor flotte opplevelser jeg har hatt på mine sykkelturer her langs denne veien og hvor mye denne strekningen har å tilby.
 
En annen som har syklet Kystriksveien og som kjenner denne strekningen godt er Lars Eirik Sira og han har begått den flotte gjerning i skrive en inspirerende bok om turen. Lars Eirik er foresten også registrert som bruker her på Fjellforum og han har skrevet flere gode artikler om sykling og sykkelturer i medlemsbladet til Syklistenes Landsforening ("På sykkel" eller "Syklistene" som bladet nå heter etter navneskiftet).
 
Kystriksveien er ca 650 km fra ende til ende, men Lars Eirik tok ikke korteste vei og hans sykkeltur langs Kystriksveien ble dermed på 1100 km. Det betyr mange opplevelser og mye å skrive om, og denne turen er det nå blitt bok av for i slutten av mai gir Lars Erik ut reiseskildringa "Langt langsomt - En sykkeltur langs Kystriksveien".
 
Boken er en reiseskildring i tekst og bilder, samt litt reiseguide og turtips til slutt.
 
Les mer om boka på bloggen til Lars Eirik her: http://sykkelopplevelser.wordpress.com/bokprosjekt-kystriksveien/
 
Det er også mulig å forhåndsbestille i nettbutikken til Kystriksveien reiseliv her: http://www.kystriksveien.no/?page=webshop&nreguser=&art_id=131
 
Jeg mener jo at alle bør sykle Kystriksveien minst en gang i livet og hvis du ikke gjør det, så er det din egen skyld :-)
 
Med vennlig hilsen
Trygve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og så heter han altså Lars Erik og ikke Lars Eirik ... bare så det er sagt :-)

 

Uansett, boken anbefales så løp og kjøp - eller sitt i ro, klikk på linken og forhåndsbestill.

 

mvh

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.