Gå til innhold
Kjell Iver

Hvor har du vært på tur i dag?

Anbefalte innlegg

På 5.3.2018 den 21.13, AK74 skrev:

Tur fra lørdag til mandag. To fjellforumere på tur i Troms😊 Fra Signaldalen til Gappo.  Rapport etterhvert. Et fantastisk fjellområde😄 Det hadde vært gøy om vi fikk til et forumtreff i nord snart:)

40DEF162-F199-4AA8-88E9-985AA283A87A.jpeg

1D357878-8A52-4404-A0CA-05E34E7740B0.jpeg

51BBB53E-96A2-49D2-A660-3C355234B32A.jpeg

Takk for turen! ☺️❄️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg, men en hel haug andre og enda fler i morgen. Fantastiske forhold og en liten kald trekk fra nord.IMG_0373.thumb.JPG.ebb3bdf6f36eac9fd2aa553790596b0c.JPG

De kom fra øst og dro mot vest.

IMG_0370.thumb.JPG.262b24d20c8c96023de00fdb2f813be3.JPG

Det er ei lita helling opp og ut fra Sjusjøen og her er det både heiarop og musikk som hjelper en sliten kropp opp og fram.

IMG_0371.thumb.JPG.afb4ead0481708b0041a2cf83738a420.JPG

God tur til alle Birkebeinere både i dag og i morgen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Emil Thon
      Hei, jeg er relativt fersk når det kommer til lengre turer og håpet å kunne få noen gode tips for valg av jakker og bukser.
      Jeg skal kjøpe meg jakke og bukse som i hovedsak skal brukes på turer vår, høst og sommer.  Jeg ønsker da en jakke og bukse som er god å gå i overtid og er vannavstøtende og vindtett. 
      Jeg har sett litt på Fjellreven Keb om noen har erfaringer med denne.
      Jeg skal på telttur i starten av juli hvor jeg skal gå i Jotunheimen (Bitihorn og Valdresflya) for å fiske og overnatte. 
      Tar gjerne i mot generelle tips om bekledning til tur, nødvendig turutstyr og turtips også.
    • Av stef78
      hi there,
      my name is stefan and i am living currently in Skåne, Sweden. 
      Ca. 10.-20. July I will be with my dog around Jotunheimen or Hardangervidda touring and I am looking for tips about trekking and friendly people to exchange experiences with! :)
      Cause my dog is only 8 month old I will not be able to walk great distances, what do you recommend? 
      Feel free to contact me with PM. I speak: swedish, german, english and a bit french.
      I am looking forward to get in touch!
      Kindest regards 
      Stefan & Kenjii

• Av EspenL
      Var på tur med 2 hunder forleden dag. Testet ut oppstallingsline for å sette hundene på. Dette var genialt!
      Slipper å tenke på at bikkja surrer seg rundt treet den står i eller tygger over båndet. God plass til å bevege seg på hadde de også!
      Skjult lenke - logg inn for å se den
      (Får ikke til å legge til bare bildet, legger til link fra Instagram. Wiren er festet mellom to trær med vanlig strammebånd.)
    • Av Siv Elisabeth Loe
      Hei!
      Er det noen som har erfaring med å ta med hund(beagel) på hengekøyetur? Helst uten å kjøpe dyrt ekstrautstyr.
      Skal på tur i helga(slutten av april), og ønsker å lære hunden å sove ute.

• Av tshansen
      Om været blir innafor det normale har jeg planer om å tilbringe Påsken på Dombås igjen. Var mye her i barndommen å har hatt utallige turer til Vallmansbu, Fokstua og Nysætra, men tenkte å utvide horisonten litt når man først er i området å har en liten reunion med familien. 
      Er det noen her som er godt kjent i området og har gode turalternativer i området? 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.